lägga undan vågen

Innan jag skulle lägga undan vågen idag så vägde jag mig för skojs skull.. 135,3 kg.. har inte vägt så "lite" sen typ 04.. =) Känns så bra!

Och så var jag på gymmet idag på en lördag.. tro det eller ej.. men träningen börjar faktiskt bli en drog :) Och alla på gymmet är sköna människor!

Blir irriterad på folk som enbart förespråkar Viktväktarna.. och att GI är skit.. jag försöker ändra min livsstil och jag skiter i vad dieten heter men på mig funkar det med mindre kolhydrater.. Det kan inte vara så att VV funkar på alla.. eller?

Delar med mig om en tävling oxå :)


Jag är med och tävlar om ett kit från LiberoLouise´s blogg.
Var med och tävla du med!!

slänga vågen?

Ska man slänga vågen? (läs, ställa undan ;)) Händer ingenting på den men på måttbandet ;)

Mätte mig senast i mars, har sedan dess minskat 2 cm var på låren, midjan, stuss och bröst.. enda stället jag inte minskat något på var gäddhänget :P Blev så himla paff, men ändå inte.. mina kläder sitter bättre.. eller sämre, vissa kläder är numera för stora.. =)

Folk kanske har rätt ändå, jag ser inte att jag är mindre men många påpekar det.. så jag får väl tro dem nu =)

I eftermiddag är det gymmet som gäller igen.. Gå till gymmet hemifrån (tar ca 30 min) och sen köra ett pass + 30 min extra på löpbandet för att jag fuskade en dag förra veckan med vad jag åt.. om jag gör det så är det 30 min på löpbandet som gäller.. ska dock tilläggas att jag springer inte utan går ;)

H&M

Har märkt att det är fler än jag som letar stora träningskläder, var på jakt igår. Blev en sväng på H&M för där hittade jag träningsbyxor i somras.. fick med mig ett par såna igår oxå.. och även två linnen (samma modell) i storlek L :-D Billigt var det oxå, ca 350 kr för tre plagg :)

Skulle behöva en ny träningsBH oxå.. :) tips??

mindre storlekar

Har varit iväg i helgen och imorse när jag skulle ta på mig min BH så upptäckte jag att den gått sönder i bygeln. Så fick bege mig för att köpa en ny, för jag hade givetvis glömt en extra som jag brukar. Den största storleken dem hade på MAXI var 90D, så jag fick ju prova den och den PASSADE :D:D Har inte haft 90 på hur länge som helst!! Fick iofs gå upp en storlek i kupan och det gör ju lite i omkrets men ändå, hade 95C på den som gick sönder.

Beställde även leggings i en storlek mindre sist och dem passade :D Har inte hänt något på vågen, har tom gått upp lite men alla tycker att det ser ut som om jag gått ner i vikt. Måste ju vara att jag omfördelat nu sen jag började träna ZUMBA och styrketräning..


RSS 2.0