jävla kycklingrulle

Var iväg idag på fm utan att ha ätit frukost innan och det slutar aldrig bra. Köpte med mig brunch till mig och sambon på vägen hem iform av två kycklingrullar och falafelbullar. Mumma men inte nyttigt!!

Men inga sötsaker än idag, dricker te så fort jag blir sugen på något sött.. lura hjärnan lite =)

Sen så har jag bara tagit en portion mat varje dag nu i tre dagar. Att jag äter mer än en portion vid varje måltid och sötsaker är mitt stora problem!! Äter när jag får ångest, som så många andra av er där ute.

Imorgon är det testdag om mensen inte dykt upp, ska bli spännande.. har haft värsta svallningarna nu i någon timme, måste se roligt ut här hemma.. jag går och öppnar balkongdörren och sambon går och stänger för han tycker ju att det är kallt =P haha

Kommentarer
Postat av: Annika

Tack för din kommentar!

Ja det är en lättnad att han kan gå nära den nu, men det har tagit jättelång tid att komma dit. Vi har helt enkelt fått dammsuga när han sovit eller varit ute med någon av oss. Kanske var så att han behövde bli lite större för att våga övervinna sin rädsla, jag vet inte , men nu är det över iaf. =)



Spännande med grav test, får hålla tummarna för ett plus! Och vilken härlig bakgrund du har, blir jättesugen på massa frukt nu! =D

2010-01-05 @ 22:13:59
URL: http://wilanand.wordpress.com
Postat av: CAMIE

Tycker du ska ha beröm! ^^, Om du är van att äta flera portioner vid varje måltid och nu bara ätit en så ska du klart ha beröm! :D Det ä dukigt att stå emot hjärnspökena! Kämpa på^^,



SV: Tack så mycket! Absolut, jag fungerar inte utan dem så det ska blir riktigt skönt att få ngt att göra :)

2010-01-06 @ 17:20:50
URL: http://camillahart.blogg.se/
Postat av: Annika

ja de dumma andraportionerna e bra att sluta med..jag var likadan och tog alltid lite extra för att det är så gott! ocxh jag åt alltid så fort så jag märkte försent att jag var mätt.och då blev jag så mätt att jag trode jag skulle spricka!! Glad att jag slutat med det nu sedan min OP kram och lycka till

2010-01-08 @ 14:09:58
URL: http://motettlivihogklackat.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Välkommen åter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0