blodomloppet

I tisdags var det blodomloppet som kämpades igenom, tidviss jobbigt men så otroligt skönt!! Älskar att träna när jag väl gör det.. behöver en fast tid när jag ska träna och helst med någon annan för då gör jag det verkligen.. nu försöker jag ragga folk att gå iformloppet med i slutet av augusti, någon intresserad? bildar man ett lag på fyra så får man även en picknick efteråt, sällskap och picknick.. kan knappast bli bättre :)
Jag har ett mål med iformloppet, att klå min tid från förra året :) Då gick jag på 1.04 och iår ska jag under timmen :)

"Jag tävlar inne hos kidzmode om ett presentkort att shoppa för inne hos finafrön.
Tävla HÄR du också."


IBS?

Nu tror läkarna att jag "bara" har IBS, de hittade inget på rektoskopin.. så jag ska göra en koloskopi och ev. gastroskopi.. alla undersökningarna behövs för att fastställa att det är IBS och inget annat som spökar..

Fortfarande ingen mens men hugg emellanåt.. måtte den bara dyka upp.. vill inte behöva vänta ända till augusti på att få påbörja behandling.. om jag ens får det, tydligen får man inte ha över en viss bmi.. i tisdags var det ett år sedan jag slutade med p-pillrena.. det känns som igår men ändå så långt borta.. då var jag ju naiv nog att tro att jag skulle ha en liten i mina armar.. men inget gryn så långt ögat kan nå :(

Vikten står mer eller mindre still.. något hg upp och ner.. har även fått veta att vattengympan har uppehåll i sommar, eller de har två pass i veckan men de är när jag jobbar bägge två. Så nu vet jag inte vad jag ska träna.. köpa en crosstrainer eller gympakort? Betvivlar på att jag pallar styrketräna.. tycker det är så tråkigt och dessutom så har jag gratis gymkort genom jobbet om jag skulle få för mig att vilja..


RSS 2.0