Vad vill ni veta?

Tänkte att ni kan få ställa frågor till mig så får vi se vad jag skriver om ;) hihi behöver inspiration :)

Går upp och ner med mat och träning, skulle tränat idag men är så trött att jag nästan gråter. Ska snart lägga mig så man orkar med den låååånga dagen imorgon.
Blir nog träning på söndag :)

Maten funkar ganska bra just nu, trivs med att äta lite mer.. folk på jobbet klagar på att jag äter för lite. Och det är ju inte bra. Kanske därför jag står så still? Hmm

Angående pulversoppor, skulle aldrig klara av det. Folk säger att det är bra men jag vet inte, för stunden är det säkert jättebra men i längden tvivlar jag. Är så imponerad av alla som orkar och klarar av att dricka enbart soppor och lyckas hålla sin vikt nere. Cred till er :)

Kommentarer
Postat av: Markus

Tror du behöver mer kolhydrater nu när du tränar så mycket.. :) Kram

2010-10-21 @ 21:24:18
URL: http://halfwaytohell.devote.se
Postat av: Bettan

Kul och inspirerande att läsa bloggar med fler i kampen med vikten, jobba på =)

2010-10-23 @ 17:10:58
URL: http://snartitrim.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej! Hittade till din blogg från FL. Tycker du är superstark och duktig som gör detta. Heja, heja.

2010-10-23 @ 17:16:47
Postat av: Minna

Hej!

Jag tror inte på alla de här dieterna som finns idag. Vi behöver allt från kostcirkeln. Det handlar om att lyckas lägga om sitt ätande. Varierande kost och motion och mindre sötsaker men det vet du säkert redan :) Följer du någon diet? Just nu väger jag 120 kg och har precis börjat min kamp och jag tänker följa viktväktarna där man får äta allt men med viss mängd. Man ska ju trots allt hålla sin vikt och lära sig äta rätt llivet ut. Pulver i all ära men när man ska börja äta igen då. Tror det är lättare att åtegå till gamla vanliga mönstret sen när man slutar med pulvret. Det är ialla fall min erfarenhet. Lycka till i din kamp mot vikten för att nå ditt mål. Vet inte hur lång du är men jag vägde 103 när jag blev gravid.

2010-10-23 @ 19:08:37
URL: http://tjejmamma.blogg.se/
Postat av: min mat och vikt blogg

De kanske finns redan, har inte hunnit läsa igenom allt men blir nyfiken direkt efter att ha läst några inlägg.. det verkar som du har provat flertal olika metoder att gå ner.. vore kul om du gjorde en post om vilka du provat och vad dina åsikter är kring dem.. har själv provat några, så ska nog kanske själv passa på och göra en inlägg om det :))

2010-11-21 @ 20:44:21
URL: http://min-mat-och-vikt.blogspot.com/

Kommentera här:

Namn:
Välkommen åter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0