hmm..

Någon som testat fitmeal? ska vara bra tydligen =)

Sen undrar jag om någon är eller har varit med i viktklubb? Funderar lite på det.. så man får mer tips angående maten.

Idag var jag på Power och imorgon är det dags för spinning, är helt såld på det faktiskt ;) trodde aldrig jag skulle säga det men nu gör jag det ;) hehe

känns inte helt bra

Har bara vägt mig en kväll sedan jul och det var inte alls bra.. vågar inte väga mig, men jag måste intala mig att jag ska klara 10 kg till 18 feb.. men betvivlar det nu =( frågan är hur? Hmm.. har ju lyckats förr men jag tränar på men tycker ändå inte att det händer någonting..

Började med spinning förra veckan och det var skitjobbigt men jag ger mig inte, har bokat in mig på två pass denna veckan =)

jag slutade med frukost hemma innan jobb eftersom jag äter frukost på jobb men jag ska börja äta något litet hemma innan jag går för att se om det gör någon skillnad. Hope so!!

Ge mig tips på vad ni äter som mellanmål, behöver fler alternativ.. äter mest ägg, frukt och ibland naturell yoghurt. 1-2 riskakor på rekommendation av min pt.

Var så jobbigt på jobb förra veckan, dem pratade om behåring på olika ställen och hur man var tvungen att raka sig osv. Jag har ju ganska mycket behåring och skulle jag raka allt så skulle jag se värre ut än en karl när det växer ut och få raka mig hela tiden. Mår så skit av den jävla behåringen!! Men det finns inget att göra, det kan bli bättre när jag går ner i vikt men annars finns det inte mycket. Suck!!


RSS 2.0