530 min

530 min har jag tränat denna veckan, blev helt chockad när jag räknade ihop det.. gjorde det mest på skoj =) Då är det en blandning av promenad, styrke och spinning =) Jag skriver träningsdagbok så att jag håller koll på hur mycket jag rör på mig och tränar. Idag har jag även tvättat och då sprungit upp och ner för alla trappor, kanske man ska skriva in det i dagboken oxå? ;) Många ggr blir det under ett tvättpass =)

Instruktörerna på gymmet blev glada för den lilla presenten =) Får se om dem säger något om de smakat på den.

Jag känner mig så himla malplacerad i fria-vikterna-rummet, börjar kännas bättre men det är bara för att det inte varit så mycket folk de senaste två gångerna. Men jag får bita ihop och klara av det!

På tal om att bita ihop, den dagen har varit både bra och dålig.. har haft så hemskt sötsug och enorm hunger, fast jag ätit har jag varit hungrig och godissugen heeela tiden =( Höll ut nästan hela dagen, men klarade inte det fullt ut.. 2 kanelbullar slank ner =( Fan oxå!!!
Dessutom så stod jag på vågen imorse igen.. gaaah!! var dock positivt resultat men så onödigt =(

Ny vecka och jag får skärpa mig ännu mer =)


Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag tycker att du är superduktig att du tränar i friavikterrummet. Jag har en väninna som avskyr att ens byta om i damernas omklädningsrum, så hon har mycket att arbeta på innan hon vågar sig ut i friaviktrummet.

Peppkramar

2011-03-21 @ 01:12:19
URL: http://mittlivsomsusanne.blogspot.com
Postat av: Päron

DUKTIGT!!!



Jag känner mig också totalt malplacerad där :(

har varit där två gånger. Ja ggillar fria vikter, men inte känslan av att alla glor..

2011-03-21 @ 10:29:45
Postat av: Susanne

Sv: Jag bor alltid på Scandic och de har bra gym, som min träning blir inte så försakad

2011-03-21 @ 10:37:42
URL: http://mittlivsomsusanne.blogspot.com/
Postat av: Yohanna i Las Palmas

God morgon!

Håller på med sammanfattningen av vårfönstrena nu. Tack för att du berättade om dina.



Detta med träning och bantning är något av det svåraste jag varit med om. Det är så svårt att komma igång. Men idag har jag i alla fall påbörjat vanan att ta en morgonprommenix efter att jag lämnat i skolan. Och sötsuget, en ständig följeslagare.

En kamp hela tiden, mot mig själv. Men vi ska dit, eller hur? i mål....snart!

/Yohanna

2011-03-21 @ 11:03:20
URL: http://yohannailaspalmas.webblogg.se/
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Hej! =) Nu ser jag ju vem det är! På förra kommentaren kom jag till någon gammal blogg av dina. :) Och det gick inte att kommentera. =) Vad skoj att du bloggar. Lägger i bloglovin! =)

Kram!

2011-03-21 @ 12:33:41
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Hej på dig! Vilken inspirerande blogg du har! Du är ju superduktig! Och jag känner igen mig i så mycket, även delen med grynet... Det är lättare att kämpa då man har ett så viktigt mål!

Hit kommer jag säkert igen!

2011-03-21 @ 17:47:27
Postat av: Nina

Glömde skriva vem jag är... :)

2011-03-21 @ 17:48:38
URL: http://liljascorner.blogspot.com
Postat av: Linda V

Klart tvättstugeracet räknas, det är jobbigt med trappor! Se detta som ETT bakslag, sådant händer, se allt som du har gjort istället för att haka upp dig på detta. :)

2011-04-01 @ 12:36:15
Postat av: Tinefis

Du som tränar så massa borde gå med i min Aktivitets Utmaning. Vecka 5 har precis börjat och utmaningen pågår till slutet av Augusti, men kanhända att jag förlänger den lite.

Med alla de minuter du tränar varje vecka, kommer du snabbt ikapp oss lata människor. =o)

Kolla in utmaningen Här: http://tinefiskrivnaord.wordpress.com/2011/07/24/aktivitets-utmaning-vecka-4/

2011-07-25 @ 13:02:37
URL: http://tinefiskrivnaord.wordpress.com

Kommentera här:

Namn:
Välkommen åter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0