minus på vågen

I torsdags vägde jag mig och vågen visade -1,2 kg.. kändes underbart att få ett sånt resultat.. kände verkligen skillnad i kroppen i veckan och hade verkligen blivit besviken om det visat annat, och därför förstår jag alla som säger att jag ska slänga min våg men som jag skrivit i tidigare inlägg.. är för rädd.. min pt tycker att jag inte ska väga mig på två veckor nu och sen tre veckor osv.. känns inte alls bra men ska kanske ge det ett försök? Kan ju inte leva för vad vågen visar när jag märker skillnad i kroppen, både styrkemässigt och kroppsligt. Jag märker stor skillnad styrkemässigt =) Fria vikter is the shit, verkligen.. trodde aldrig jag skulle säga det men det ger verkligen mycket mer än maskiner ger. Fast med det sagt så innebär inte det att jag gillar det där rummet med stånkande stora killar ;)

Två dagar av icketräning och lite för mycket mat känns jobbigt men är desto mer motiverad att ge järnet med Johan idag. Tror det var bra att jag bokade in tiden idag efter dessa två dagar, jag tar i mycket mer när jag tränar med honom. Är verkligen glad att jag har honom =) Alla borde ha en pt, det gör skillnad =)

Hittade en artikel i en tidning om utomhusgymmen som finns i vissa städer, bland annat i staden där jag bor.. tänkte testa det framåt sommaren när det är varmare. Har inte sett hur det ser ut men jag är i utmaningarnas vind och tänker testa =)


Kommentarer
Postat av: Markus

Det där med utomhusgym låter spännande.. vi ses kanske där ;) Kram

2011-03-26 @ 10:03:53
Postat av: Fia

Du är såå duktig. Vilket peppar mig massor :) 525min träning denna vecka, och än är inte veckan slut. ;)

Hoppas du har en underbar dag. Kram

2011-03-26 @ 11:22:42
URL: http://fializa.papper.fi
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Men oj, var finns det gymmet? Jag hakar på! :)

Ja fria vikter är underbart! Me like! =P

Förresten var har du pt? Skulle längre fram vilja ha en för att ta till det sista. Nu ett tag klarar jag mig själv men jag tror jag behöver en om 2 månader för att få optimalt av träningen.

Kram

2011-03-26 @ 18:07:43
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: JD | 65 kg ska bort!

grattis till ditt minus, super bra :)

2011-03-26 @ 18:48:05
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Susanne

Skickar en massa grattis kramar =)

2011-03-26 @ 20:19:44
URL: http://mittlivsomsusanne.blogspot.com
Postat av: Linda

Förjävla bra jobbat!



Har dom det dääär? Var då? Måste leta reda på det. Får ta mig från Tomelilla o in för att kika! :D :D Pildammen är ju himla trevlig. Där vill jag jogga/powerwalka i sommar! :D



TACK, fan vad söt du är! :) :) :) Underbart att dina nyckelben också börjar visa sig. Det har du förtjänat!



Hmm, ett kilo i burk lät tungt :P HAHA!



Vi hade inte så skoj. Helt jävla dött! :(



STOR KRAM!

2011-03-27 @ 21:40:55
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Välkommen åter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0