Vad ger jag mig in på?

Detta är jäkligt bra för mig tror jag, en utmaning som kan stärka min självkänsla och våga tro på att jag klarar allt. Som någon spinninginstruktör sa för någon vecka sedan;

"Det är bara viljan som stoppar dig, du klarar mer än du tror"

Har bokat in mig på Training Day på gymmet den 2 april, så himla spännande. Fyra träningspass den dagen har jag valt, kostar 200 kr och då ingår det lunch på det. Jag valde någon spättafile till lunchen =) Ska ni med?


Hade tänkt boka in mig på schlagerspinning den fredagen men det får nog vänta till en annan fredag =)

Idag har jag faktiskt lite träningsvärk efter gårdagens pass, känns skönt att man får det när man kör själv oxå.. då gör jag något rätt ;) Ska dit en sväng imorgon oxå och då hoppas jag inte den där äckliga karl är där.. brr.. ryser bara av tanken på honom.. men ska inte låta honom hindra mig =) Jag kan stå upp för mig själv och säga ifrån om han kommer och försöker hjälpa mig.. Annars finns det goa instruktörer där som alltid är så trevliga =) Dem anar nog inte hur mycket dem hjälper mig..

Har så sjukt ont i min fot idag =( Dumma skitfot!! Men måste röja lite här hemma nu, sen blir det ingefärste innan läggdags så jag orkar upp imorgon =)


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: på smink.nu:)

2011-03-17 @ 22:01:46
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Therese

Hehe, det mesta blev avbockat. Klämde in träning här hemma och tvättning men packningen och lite av bokningen blev lidande. Tur att jag inte flyger förrän ca 13 imorgon så jag har lite tid på mig att packa :)

2011-03-17 @ 22:22:26
URL: http://tezzybump.blogg.se/
Postat av: Lôtten

Det fixar du !

Fin bild :D



Ha en skön helg !

2011-03-18 @ 18:20:46
URL: http://lottensplace.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Välkommen åter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0