Slapp hud

Visste ju att min hud inte skulle hinna med helt men inte trodde jag att jag skulle må såhär dåligt över det. Hänger inte jättemycket mer än innan men nu sladdrar det mer =( ångesten är hög just nu. Ska försöka att inte låta den vinna över mig, ska fortsätta ha linne osv, inte gömma mig.. älskar åtsittande kläder och nu när man kan ha lite mindre kläder är det ännu roligare att handla.. Men när man gör vissa saker så märks den slappa huden mer.. känner mig så himla äcklig! Vet att jag inte ska se ner på mig själv på det sättet men måste få skriva av mig vad jag känner =( Märks tydligast på gäddhänget, låren och nedre delen av magen.. får försöka fokusera på att resterande delar blir fasta och fina. Men det är fasen inte lätt!

Bläää!!

Kommentarer
Postat av: Lôtten

Jag förstår det dubbla i detta.... glad att man går ner.. såklart... men jobbigt med allt som blir kvar. En del säger då snällt att men det viktigaste är att du går ner... JAJAJAAA det förstår man väl själv men självklart är det jobbigt ändå.. det är som om dom skulle vilja gå i 2 nummer för stora kläder ju..

KRAM - det viktigaste är att du går ner :D Kram

2011-05-10 @ 07:27:33
URL: http://lottensplace.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Förträng hänget och gläds åt kilona som rasar. Tids nog kan du ta tag i det andra också. Jag tycker du är superstrong som kämpar med vikten. Det är inte alltid lätt, jag vet. Ska själv ner ett antal kilon efter graviditet nu. Fortsätt kämpa och peppa dig själv dagligen. Du har styrkan!

2011-05-10 @ 08:49:27
URL: http://www.forsmyrvagen.se
Postat av: Anna Andersson

Säger som Ulrika försök förträng hänget och gläds åt kilona. Kan tänka mig att det är en jobbig känsla. Jag tycker att du är stark som tagit tag i detta och verkligen anammat träningen på ett sätt som många skulle vilja göra detsamma men inte har orken/lusten att ta tag i det som jag tex ;)



Kämpa på du klarar det!



Kram

2011-05-10 @ 10:25:41

Kommentera här:

Namn:
Välkommen åter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0