ond fot

Måndag förra veckan vaknade jag och hade ont i min vänstra fot, kan inte komma ihåg att jag gjort något som skadat foten. Det har bara blivit värre och värre under veckan och igår kunde jag inte stå ut längre. Ringde vårdcentralen och sa att om jag inte fick en tid hos dem så skulle jag sätta mig på jourläkarcentralen på kvällen. Fick en akuttid på vc kl 17, läkaren var noggrann och duktig. Han misstänkte en stressfaktur och ville att jag skulle röntga den idag och om det var en fraktur så skulle jag få komma till ortopeden. Men det var ingen fraktur, på gott och ont. Skönt att det inte var något men samtidigt vill jag inte ha ont mer. På fredag ska jag höra av mig till vc igen om det inte blivit bra. Tills dess vila mycket, inga promenader, inte stå länge och knapra piller =( Jag som just börjat på Weight loss club för att hitta glädjen igen........

Kommentarer
Postat av: Anna

Var snäll mot dig själv ;)
Ta de här få(!) dagarna till vila och mental träning istället. Tänk på allt bra som sker och tacka dig själv för att du är så rädd om dig och din kropp! :)

Kram
(ska bli lite bättre på att peppa och kommentera)

2013-09-10 @ 20:58:22
URL: http://hustjugofyra.blogg.se
Postat av: Erikas LCHF till vardag och fest

Nej, vad trist!
Jag har själv gått med onda fötter i fyra veckor och det är så frustrerande.
Hoppas att det snart blir bättre.

2013-09-10 @ 21:40:24
URL: http://vardagfest.blogspot.com
Postat av: Mickis

Det kom minst sagt olämpligt... Men vad gör man... Det är bara att bryta ihop och komma igen :-)

Kram

2013-09-11 @ 00:26:15
URL: http://meramickis.blogspot.se

Kommentera här:

Namn:
Välkommen åter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0