Usch vilken helg

Har jobbat i helgen och det har varit stressigt.. det är inte bra för mitt matintag för är jag stressad så äter jag vad jag kommer åt osv. Kakor, godis mm.. vad som helst.. bara roffar åt mig.. mår så dåligt pga det.. vågar inte väga mig..

men imorgon ska jag promenera en lång runda för första gången på flera veckor. Känner mig någorlunda ok nu.. så ska testa iaf..

bjuder på en tävling igen, försöker tävla om fina saker till en ev. framtida bebis..


”Jag är med och tävlar hos Sjubarnsmamma om en
napp + napphållare och matchande pipmugg från Elodie Details. Tävlingen sponsras av Barnlycka.

Tävlingen avslutas 30/1 kl 21.00. Var med du också!”

Kommentarer
Postat av: Scrum

Usch ja, det är svårt med stressiga helger. Jag äter alltid när jag är stressad.

Hoppas du får en skön promenad!

Kramar

2010-01-18 @ 20:42:56
URL: http://scrumdiddlyumptious.blogg.se/
Postat av: Markus

Du får ta det i din takt imorgon :)

2010-01-18 @ 22:21:03
Postat av: sessan85

Förstår verkligen att du äter när du är stressad, jag gjorde likadant jag. Fick tips om att ha en påse med skalade morötter, eller annat nyttigt med mig att ta till när jag känner att jag måste äta på något. Bättre än kakor och godis i alla fall... :O)



Hoppas promenaden var härlig. Och kom ihåg lite motion är bättre än ingen motion... så även om du inte orkar gå så långt du vill, så är det ju bra att komma ut en kortis i alla fall! Peppkramar

2010-01-19 @ 12:14:09
URL: http://sessan85.blogspot.com
Postat av: Jocke

Sötsugen?

Mixa frysta hallon med lite lightsaft till en kall smet. Häll i 40g proteinpulver (jordgubb/hallonsmak). Vispa hårt o kraftigt. Blir som glass.

Inte mycket fett eller kolisar o jäkligt smarrigt!

Lycka till

2010-01-23 @ 21:04:34

Kommentera här:

Namn:
Välkommen åter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0