minskning

Vågen visade -0,1 kg denna veckan, man ska väl vara glad för det lilla eller hur är det? ;) haha ne men skämt o sido, denna veckan har jag inte tränat något och ätit en del strunt :( Så jag är glad för att det inte var plus på vågen faktiskt.


Måttbandet däremot visade minus hela vägen, sammanlagt -13 cm på hela kroppen, mest i midjan där det var hela 7 cm!!!! =) Lycka!!
Stussen är mitt problem, vet inte hur jag ska bära mig åt. Man kan ju inte punktförbränna!

Får många frågor om vad jag äter för diet, och jag trodde att det var ganska klart.. har skrivit om min gi-kost några ggr ;)
Denna veckan började jag gå efter Paulúns gi-månad, den boken som han och hans fru skrivit. Skönt att man har både frukost, lunch, mellanmål och middag klart. Lånat boken av en vän, hon får hojta när hon vill ha den tbx. Jag ska beställa den så att jag har den.

Känns så skönt att få alla fina kommentarer om att min blogg peppar er andra, om ni bara visste vad de kommentarerna och era fina ord får mig peppad oxå =) TACK!


Ät mer, gå ner mer

Följde instruktörernas och jobbarkompisarnas råd att äta mer och det gav resultat.. nu har jag gått ner allt jag gick upp för någon vecka sedan och 1 hg ytterligare.. har gått ner 2 kg sen förra veckan =) Nu ska jag bannemig inte upp igen.

Mår väldigt dåligt psykiskt just nu men försöker vara positiv, har hänt saker privat som jag inte känner att jag är redo att skriva om här ännu.

Imorgon är det träning som gäller, ska bli så skönt.. få kämpa med maskinerna igen ;) Roligare när man lär känna maskinerna. Sist jag var där så testade jag en ny maskin på eget initiativ =)

Igår var jag på fest och jag åt inget godis alls, bara lite baconsnacks. Var helt enkelt inte sugen =) Har fått mer passion för mörk choklad, så köpte två olika sorter nu i eftermiddags =)

Vad tycker ni om mörk choklad?


Vad vill ni veta?

Tänkte att ni kan få ställa frågor till mig så får vi se vad jag skriver om ;) hihi behöver inspiration :)

Går upp och ner med mat och träning, skulle tränat idag men är så trött att jag nästan gråter. Ska snart lägga mig så man orkar med den låååånga dagen imorgon.
Blir nog träning på söndag :)

Maten funkar ganska bra just nu, trivs med att äta lite mer.. folk på jobbet klagar på att jag äter för lite. Och det är ju inte bra. Kanske därför jag står så still? Hmm

Angående pulversoppor, skulle aldrig klara av det. Folk säger att det är bra men jag vet inte, för stunden är det säkert jättebra men i längden tvivlar jag. Är så imponerad av alla som orkar och klarar av att dricka enbart soppor och lyckas hålla sin vikt nere. Cred till er :)

Nedgångar

Att väga mig en gång i månaden funkar inte har jag insett efter förra helgens invägning som knockade mig totalt. + 2,3 kg.. =( Jag som mådde så bra innan vägningen.. blev så lessen, men vet vad det beror på, tränade inte på två-tre veckor och skötte inte maten. Ska väga mig en gång i veckan igen.. så jag har lite koll.. fredagens vägning blev -0,8 kg så det känns bra..

Hade dock minskat lite cm på låren =) och det känns bra!

Har berättat på gymmet precis hur allt ligger till, att vi har svårt för att få barn osv.. och dem är så himla peppande. Allihop, både tjejerna och killarna =) Så kul när man börjar "känna" varandra.

RSS 2.0