at the gym

Marklyft is the shit! <3

vilken övning är din favorit?






Att festa smart

Hittade ett fantastiskt inlägg hos en nyfunnen bekant från gymmet, han skriver om hur man släpper loss och festar till det. Här kan ni läsa inlägget, läs det och fundera på hur du festar. Läs gärna resten av det Anton skriver oxå, gillar han sätt att skriva.. jag fastnade i bloggen och sträckläste häromdagen. Tillbaka till att festa och släppa loss, hur gör ni?
 
Jag håller med i mycket av det Anton skriver och håller samma linje.. man ska tillåta sig att välja smart.. att dricker man några öl och äter god mat så kanske man ska skippa nattamaten eller vice versa. Gå inte "wild and crazy" bara för att du ska ha en rolig utekväll, det är liksom inte värt det. Känner du själv att det är det, kör på det. Då har du gjort ett aktivt val och får stå för det. Jag kämpar med att göra aktiva val och är stor förespråkare av det framför olika förbud som råder i många dieter och livsstilar.
 
Sen är det oxå frekvensen av festande som spelar in, om du försöker lägga om din livsstil så kanske du inte ska festa varje helg men absolut inte strunta i det helt.
 
Dansa som att du menar det, love it!! När jag går ut så går jag ut för att dansa och absolut inte hänga i baren.. går dit en sväng emellanåt för att fylla på vätska, emellanåt vatten men ibland även dylika alkoholhaltiga drycker. Men dansa är det bästa jag vet! När jag står på ett svettigt dansgolv och dansar med både vänner och främlingar så mår jag bra. Helt underbart!
 

Hittade ingen ny bild på en dansande mig så fick bli en jättegammal bild från -08 och ganska många kilo tyngre.

Vinnaren är..

 
Vinnaren av det fantastiskt vackra smycket som jag fått äran att lotta ut hittar ni här =)
 
GRATTIS!
 
Kontakta PS Wagner på hennes fb-sida så får du smycket skickat till dig eller om du valt att ge det till någon.
 
Det var ungefär lika många som svarade 6/2 som var rätt svar på frågan som de som svarade 6/12 som jag själv inte känner till att jag var med i Skånskan ;) Vet ni något som jag inte vet?!

glöm inte tävla

har inte skrivit alls i veckan, är psykiskt utmattad varje dag efter jobbet så orkar inte med så mycket men vill ändå påminna om att det bara är ett dygn kvar på tävlingen :) se inlägget nedanför. dela tävlingen och sprid den!!


RSS 2.0