Traning day nr 3 Södervärn

Har inte kunnat komma in på blogg.se på mobilen på hela veckan, irriterande. Men nu ska jag skriva om förra veckans training day =) Bättre sent än aldrig!


Dagen började med häng i "baren" med en Celsius Jordgubb/Kiwi. Efter de blev det ett Outdoor Bootcamp-pass tillsammans med bästa Malin =) Jäklar vad vi kämpade, jag hade vantar på mig till en början men dem tog jag av mig snabbt för jag blev ganska varm. Vi kämpade både för att träna ordentligt och för att inte landa med armhävningarna i fågelbajset eftersom vi var i Pildammsparken =) Jag kan ju inte springa med min fot så jag cyklade till parken och "hem" till gymmet igen.


"Har man inte väggar så får man använda sig av teamwork"

Lite frusna så byter vi om och sen in på spinningpasset som var näst på tur, jag fick dock ge upp efter 30 min pga att det small till i min onda fot. Fick benmassage och blev tejpad av en man som jobbar på ABC-hälsan. Han var väldigt orolig för mina hälsenor, ska nog börja gå på massage där.



Dags för lunch - Gulaschsoppa, som dock var en liten besvikelse. Jag är ganska kräsen när det gäller gulaschsoppor så blir egentligen inte förvånad ;) Maten intogs lyssnandes på Elin Hansson som vann Gladiatorerna igår, fast det visste vi inte när vi lyssnade på henne ;) Stort Grattis Elin om du läser detta!! Man blev lite sugen på att söka till Gladiatorerna när man lyssnade på henne =) Hon var så spännande att lyssna på så man blev sen till nästa pass..


..som var Actic Training Circuit Deluxe =) Som är i friviktsrummet, 45 sek arbete vid diverse övningar, sedan 15 sek med övningar med gummiband och sedan 15 sek på sig att ta sig till nästa övning. Var lika roligt som alltid, om inte roligare när man fick köra med underbart goa Suzan som peppade bra.

Utepass nr 2 var CrossCamp som var mer löparinriktat men jag tog cykeln dit och var med på det som jag kunde. Skitig blir man iaf och jag tycker till skillnad från Suzan att det är lite befriande ;) Att få skita ner sig utan att någon bryr sig.



Dagen avslutades med ett Yogalates pass, det var både urjobbigt och skönt. Höll på att somna när vi avslutade passet med avslappning =)



Tack för en kul dag, speciellt tack till tjejerna på bilden men såklart alla andra som oxå var där och deltog =) Blev en rolig dag trots mitt missöde med foten.

Nästa training day äger rum på Olympen i Lund 14/4. Ni måste komma dit, kommer bli grymt skoj =) Jag är där iaf, det är ett som är säkert =) Läs om dagen här!

Kommentarer
Postat av: Suzan

Tack för att jag fick möjligheten att gå med dig! SÅ kul!

2012-04-02 @ 20:06:45
URL: http://www.ettdussinpannor.blogspot.com
Postat av: Mamma till tre Prinsessor

Vad duktig du är!!!

2012-04-02 @ 21:31:30
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Ann-Mari

Fint jobbat! Men var försiktig med hälsenan.

kram

Ann-Mari

Postat av: AnnaPanna

Va cool med outdoor training!!



Du en fråga, jag är lite nyfiken på dessa Celsius, hur fungerar dom`? Har fått för mig att det där är bara socker!! Berääätta för en som vill testa! Blri man piggare, orkar man prestera mera, när tar jag en, före eller efter?



Kramis grymmaste tjejjen!! <3

2012-04-03 @ 10:33:40
URL: http://annapannis.blogg.se/
Postat av: anna

Låter underbart, men väldigt jobbigt =)

Allt bra annars? Testa apelsinen i celsius serien om du inte gjort de, mkt god =)

2012-04-03 @ 12:07:00
URL: http://overenskommelsen.blogg.se/
Postat av: Västgötskan

Låter som ett jättehärligt utepass!

Men aj aj, hoppas det gick bra med hälsenan? Det lät inget bra.... :-((



Kram!

2012-04-03 @ 18:48:29
URL: http://rundarocksaenform.blogspot.se
Postat av: ♥ Sojkas framtid ♥

Men gud så kul! :)

kram!

2012-04-03 @ 21:21:03
URL: http://www.sojkasframtid.se
Postat av: ami

hejja hejja! :)

Nu är jag tillbaka i bloggvärlden igen Emma!

Har varit svårtsjuk men nu har jag ork igen.

Hoppas du fortfarande vill följa min krokiga resa.

Massor med kramar <3 :)

2012-04-04 @ 08:44:07
URL: http://silverlady.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Välkommen åter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0