Fabulös bloggmiddag

I fredag för två veckor sedan fick jag träffa min fantastiska Linda som jag känt via bloggvärlden så himla länge och som blivit en av mina närmsta vänner. Hon sov över hos mig för hon skulle med på bloggmiddagen, vi fixade oss och sen åkte vi ner till restaurangen för att möta upp resten av gänget. Värdarna hade inte kommit än så vi började med ett glas vin sålänge, sedan gick några av oss ut för att möta upp dem när de kom i sin leopardfärgade limmo som stannade precis utanför restaurangen. Jag och Wiveca fick provsitta limmon, kommer nog vara enda gången jag sitter i en limmo =) 
 
 
 
När vi kramats klart så var det dags att börja läsa menyn och det var så sjukt svårt att bestämma vad man skulle äta. Jag bestämde mig snabbt, trodde jag.. tills jag lyssnade på vad grannen skulle ha och så fick man slita upp menyn igen =) Sådär höll jag på några gånger innan jag verkligen bestämde mig. Det blev en misosoppa med tofu och lax, biff med koriander och lax på blomkålskräm =) Allt var så sjukt gott. Givetvis ett par glas rött på det =) 
 
 
 
Vi skrattade tokmycket under kvällen att jag hade helt ont i magen emellanåt. Vilken underbart rolig kväll det blev =)
 
Tack värdarna Ann-Sofie, Tommy och Sofia för en bra arrangerad kväll med en megagoodiebags. Ja ni läste rätt, bags som i flera, närmare bestämt tre för min del =) 
 
Bilden tagen av min älskade Tommy <3
 

Hårprodukter från Dark & Brigt haircareHeadset  Mediamarkt lund

Nutri-nick proteinbars, Stevia kexbars, steviadroppar Nutri-NickSweetLeaf SteviaLUBfoods

Tandkräm med kit Brilliant Smile Frikommunikation Telenor Proteinbar Atkins

Victoria Secret bodymist NordicfeelChoklad  Malmö Chokladfabrik

Presentkort på 1 månads träning och kroppsanalys SwefitnessIphone skal Xtrfy

Hårspray RönischPresentkort Easy fabulousHudvårdsprodukter The bodyshop emporia

Presentkort Personlig almanackaSkål AsIf 4476 , Hudvårdsprodukter Lush

3 fullsize hudvårdsprodukter från WeledaHjärtliga produkter Molliscare

Penna, choklad, frön att så från Grand Hotel GardenAustrailian bodycare Medicom

Proteinbar AtkinsSnack oliver Zeta,Vanthållare LillagrodanDesign

Handduk, lypsyl och Madara firming oil Natural boxRädda barnen broshyr

Glasögonfodral, putsduk, godis, rabattkuponger LoveyewearHalstabletter FishermansFriend

Halsband med dogtag IgelbergTamponger, intimservetter, trosskydd Natracare

5 olika ekologiska läppbalsam Naked LipsIpad ställ och skoputs  Tre

Läppstift, nagellack och miniprov av senaste foundation Max Factor  

Full size Olay tot eff wake up wonder crème OLAYNaturgodis Tropicsnacks Hansa

Pepparkaksform och putsduk Scandinavianphoto3 st drycker av Little Bigshot energy

Sockerskrub och bodylotion från RitualsProver från Vacker Presentkort Solentro

Handtvålar FinatvålenGoodiepåsen LoppiBakis och razor brustabletter

Vinster:

Vas från AsIf 4476

Mini Massage Wand RandySandy

Bokset från Pino

Stevia kexbars, steviadroppar LUBfoods

Armband Yeni Design

Castus Fruktstänger Sinne & Smak

Dildo Lustjakt


Kommentarer
Postat av: ♥ Sojka ♥

Tack själv! <3
Kram!

2013-12-03 @ 11:19:37
URL: http://sojka.nu
Postat av: Linda

Fantastiska du ❤️
Har skrivit i bloggen nu. Får fixa länkarna sen när datorn har kommit igång.

2013-12-03 @ 12:18:27
URL: http://thestoryoflilo.blogg.se
Postat av: mickis

WOW det var inte en gåva det :-)
Kul!
Vad roligt det är med bloggen, man lär känna så trevliga människor, som man aldrig skulle lärt känna utan den... :-)

Ha en fin kväll!
Kram

2013-12-03 @ 22:14:46
URL: http://meramickis.blogspot.se
Postat av: ZtorZillen

Sådana underbara bloggvänner du har! Ni verkar hitta på massor av kul tillsammans!

2013-12-03 @ 23:13:17
URL: http://www.ztorzillen.blogg.se
Postat av: Emelie

Mailar du mig din adress hjärtat? !
Bloggmiddagen verkar ju ha vart super!
Kram

2013-12-06 @ 10:04:16
URL: http://UnderMyUmbrella.se
Postat av: Angelica Jönsson Malmberg

Det var en vädigt trevlig kväll!
Kul att få täffa dig och alla andra!

Kram till dig och trevlig helg

2013-12-07 @ 16:06:44
URL: http://malmbergangelica.se/

Kommentera här:

Namn:
Välkommen åter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0