Me&I-party

För mer än en månad sedan var jag hos Ann-Sofie på tjejkväll med Me & I. Sist jag var på ett sådant ”homeparty” hade jag sån ångest för jag kunde inte ha något av kläderna, trodde jag. Jag vågade inte ens prova den gången för det var så många människor runt omkring som jag inte kände mig helt bekväm med men denna gången var annorlunda. Det var inte så stor träff och kände direkt att de som var där var enkla. Min vackra Ann-Sofie har ett så fint hem och bjuder in med sådan gästvänlighet att man blir så glad att komma dit, när jag kom dit visade det sig att mina kusiners kusin Natalie var där. Så roligt att träffa henne igen, var många år sedan sist. Vi har haft en del kontakt det senaste 1,5 året för hon började följa min blogg.

Åter till bloggträffen, denna gången vågade jag prova och kvällen slutade med att  jag beställde ett par magic pants och en kofta. Koftor är som en fetish för mig, när jag ser en fin kofta kliver HA-begäret in igen. Är så himla nöjd, har typ bott i mina Me & I kläder sedan jag fick hem dem. Tack Eva för att du hjälpte mig med sån värme <3

 
 

Det bjöds på goda tilltugg och god dryck.

Vi fick en (läs två) goodiebag som var smockade med massa roligheter. Alltid roligt att sticka huvudet i en goodiebag, i början var jag så blygsam med goodiebags men nu är jag snabbast med att sticka huvudet i påsen =) haha

Nedan ser ni vad vi fick av Ann-Sofie.

Bild lånad av Sojka

Månadsbox från Glossybox

Remingel och resetandborste från BrilliantSmiles

Servetter från Kalaspinglan

Mössa från LillaGrodan Design

2 barnböcker från Pino

Fruktstänger och gympapåse från Sinne & Smak

Örhänge från Memelie

Örhänge från Yeni Design

Armband och ring från Crazy Lady

Läppstift med vibrator från G-punkten

 Mina favoriter har blivit Body Shop body butter som var i Glossyboxen och örhängena från Memelie. 


Kommentarer
Postat av: ♥ Sojka ♥

Jag jag älskar bara dom örhängena från Memelie! Vill ha dom alltid! :D

Vad fint du skrivit fina vännen. Det glädjer mig att du känner dig så välkommen här. Det är det jag vill när du kommer hit! :) Ja även för andra haha om andra nu läser detta. :P

Kram finis! I löve you wery mucho! ;) <3

2013-11-24 @ 20:58:16
URL: http://sojka.nu
Postat av: Jossan

Älskar magic-pantsen! Bor mer än gärna i mina också (:

2013-11-24 @ 22:00:59
Postat av: Karro

Åh va härligt att höra! Och dom där brallor a har jag oxå, dom är såååå sköna och jag typ bor i dem!
Kram på dej söting❤

2013-11-24 @ 22:25:17
URL: http://appelblomman.blogspot.com
Postat av: cecce

Så fin du är!! Passar dig perfekt ju!! Måste va en skön skön känsla att komma i de kläder du vill! Bra kämpat!

Kram Cecce

2013-11-24 @ 23:03:35
URL: http://www.ceccesblogg.se
Postat av: mickis

Vad roligt att du vågade prova och att du hittade kläder som du trivs i :-)

Kram

2013-11-25 @ 00:27:35
URL: http://meramickis.blogspot.se
Postat av: Tackan

Va härligt. Vad är det för byxor ?

2013-11-25 @ 19:38:03
URL: http://farhuset.blogg.se/far/

Kommentera här:

Namn:
Välkommen åter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0