Testspringning

 
 
Idag testsprang jag foten, får se vad kvittot säger imorgon bitti när jag vaknar. Kändes bra medans jag gjorde det iaf, alltid något positivt =) Jag håller tummarna!
 
Vill börja springa igen, vill göra det alla andra gör. Svårt att disciplinera sig att inte göra det man tycker om för att foten säger stopp. Min kropp och hjärna skriver JAG VILL!!
 
Håll tummarna att kvittot säger godkänt så jag kan testa lite mer på onsdag.
 
Kommer inte våga springa på den under uppvärmningen för jag har känt de senaste att den gjort mindre ont när passet är slut. Det är säkert för att då är foten ordentligt varm.
 
Kan det vara så att jag faktiskt lyssnade på foten i tid denna gången och därför är rehab-tiden kortare? ;) Svaret blir förmodligen JA! =)
 
Åh jag mår så bra idag, märker ni det? =)
 
Jag med en bulgarian bag på axlarna förra sommaren =)

Kommentarer
Postat av: Emelies viktresa mot 65 kg

Håller tummarna för att foten håller så att du kan fortsätta springa. Heja dig!! :)

2013-10-08 @ 20:13:53
URL: http://mot65kg.wordpress.com

Kommentera här:

Namn:
Välkommen åter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0