Tjejkväll med Femme

Igår var det tjejkväll med delar av Femme-gänget (Fnulan, Hannah och Marica) på MediaMarkt i Lund. När jag och Mariel kom så hade det inte kommit så många, men vi hittade Ann-Sofie och Cecce. Väntade på att få gå in och se hur de arrangerat det. Vi fick genast kramas med gänget och bli fotade. 
 
MIn fina vän Mariel som jag tog med på tjejkvällen ♥
 
Tyvärr hade jag fått på mig en skjorta som gick upp hela tiden, vansinnigt irriterande. Så om du besöker någon annan bloggare och ser någon som flashar sig så kan det vara jag ;) haha 
 
Min vackra Malin aka Fnulan! =) Världens goaste kvinna, 
hon ger så mycket kärlek och värd all lycka ♥
 
Vi bjöds på goda kycklingspett och annat gott =) 
 
Fick ännu en gång lyssna på underbara Samuel Gajicki, helt fantastisk röst. Det var musikquiz vid utlottningen av alla fina priser, jag ville såklart vinna något men jag är urdålig på musik.. eller rättare sagt var låtar och artister heter. Känner ofta igen dem men inte titlar. Men jag kunde en låt och vågade springa fram men tyvärr hade jag fel. Men jag vågade gissa, efteråt när jag insåg vad jag gjort fick jag först lite ångest men sen kände jag mig bara stolt. För några år sedan hade jag aldrig gjort det. Tack Samuel och Femme för er öppenhet och att ni gör att man vågar!!! 
 
Jag var hos BodyShop tjejerna och blev sminkad, blev så snyggt =)
 
Tommytott som fotade under kvällen lyckades fånga min sminkning på bild =) 
Jag och snyggot Tommy, som jag saknat honom ♥
 
När kvällen var till ända så fick vi en stor goodiebag med massa fina och goda saker.
 
Mobilskal XtrfyChoklad Fererro RocherAloeveradryck AloeveradryckBodybutter, 20 % rabatt, Testprodukter och presentkort på makeup kväll värde 600 kr BodyshopFebertermometer KönigÖgonskugga PalinaFri kommunikation 60 dgrTelenorHandvärmare OBH NordicaTuggummi Philips,  Ipad hållare & skoputs treLepsylC-skincareHårspray RöhnischFem fruktstänger Sinne & SmakRecharge pulver, 100 kr presentkort Joy-Lund, Frozen yoghurt Naked juicebar-Lund,  Tandkräm & resetandborste BrilliantSmileMobilskal NovaBok Rädda BarnenChoklad Lidl
Jag och Ann-Sofie avslutade kvällen på en uteservering och krängde god grekisk mat. Ann-Sofie är en fantastisk tjej som jag alltid skrattar helt galet med. Vi varvar lättsamt prat med djupa frågor. Tack för ett trevligt avslut på en underbar kväll =) 

Kommentarer
Postat av: ♥ Sojka ♥

Tack själv min fina vän! Ja vi har alltid så mysiga stunder. Jag gillar dom!!
Pussen! <3

2013-10-27 @ 20:21:49
URL: http://sojka.nu
Postat av: Fnulan

Tack för att du kom goding!!!

2013-10-27 @ 20:34:24
URL: http://www.femme.se/fnulan
Postat av: mickis

låter som en riktigt trevlig kväll!
kram

2013-10-27 @ 21:13:57
URL: http://meramickis.blogspot.se
Postat av: Tommy

Har saknat dig med vännen ... Lika fin som alltid ❤️

2013-10-27 @ 21:36:35
URL: http://tommytott.se
Postat av: Tackan

Kul med lite vardagslyx. Det är du värd.

2013-10-28 @ 15:57:43
URL: http://farhuset.blogg.se/far/

Kommentera här:

Namn:
Välkommen åter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0