Sojka&Walles första event

 
Ikväll har jag varit på Sojka & Walles första event i butiken Passiflora på Mobilia. Så himla mysig och fin butik men mycket udda blommor och fina saker. Kändes inte som en vanlig florist utan hade mer ett helhetstänk som jag gillade, inte bara allt vanligt bara för att det ska finnas. 
 
 
 
Vi fick lyssna på ett föredrag om årets perenn och sedan ställa frågor. Var intressant och kändes som en ok atmosfär att fråga saker i. Kände mig trygg i mitt sällskap. 
 
Jag var där med min kollega P men på plats var det många goa vänner också. Många härliga kramar!
 
 
Pyssel stod på agendan och vi fick göra detta fina arrangemang som man även fick vara med och tävla med om ett presentkort. Håll tummarna att jag vinner, var längesen jag vann något nu ;) Hihi Var faktiskt superkul att pyssla med blommor, måste nog försöka göra det oftare. 
 
 
Vi fick även en härlig goodiebag som innehöll årets perenn, fröer, makeupkonsultation från Body Shop, armband från Joy och så köpte jag en lykta från Majas Cottage ♥
 
 
Tack tjejer för ett roligt och bra arrangerat event, syns den 3 maj =) 

Kommentarer
Postat av: mickis

Vilka fina grejer ni fick :-)

vad duktig du är på att pyssla! Din uppsättning blev jättesnygg!

kram

2014-04-03 @ 23:30:17
URL: http://meramickis.blogspot.se
Postat av: ♥ Sojka ♥

Wow du har verkligen talang! Kul att träffa dig igen gumman! <3 Kram!

2014-04-04 @ 15:57:16
URL: http://sojka.nu

Kommentera här:

Namn:
Välkommen åter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0