Upp och ner

Hallå i bloggen,

Ni är några som hittar hit fortfarande trots ekot här inne. Roligt att ni kollar efter uppdateringar :)

Hösten har varit djupt nere i dalen och nu högt uppe på toppen :)

Börjar med knähelvetet (ursäkta svordomen), det går upp och ner med det. Var drygt att behöva vara sjukskriven, det tärde mycket på mitt psyke. Men det hjälpte på knät!! Har inte lika ofta ont så det går ju på rätt håll. Blir dock snabbt trött i knät. Har hittat en relativt bra balans där jag vet vad jag klarar av :) när man jobbar inom vården kan man inte alltid påverka tyngden på ens arbete. Jag är hoppfull och är noga med att vila när det börjar kännas :) 

Sedan har jag stressat hela hösten med festplanering av min stora dag - fylla 30 år :) festen blev lyckad och så även min födelsedag :) så många fina människor jag har omkring mig :) blivit firad många ggr!!! Fått mer gratulationer och presenter än jag någonsin kunnat hoppas på :) så nu är jag enligt min make - tant :) 

Nu virkar jag så fingrarna nästan blöder inför min första julmarknad <3


Kommentarer
Postat av: vivi

Man får ha både upp och ned, men härligt att du blev firad så bra. Har ju sett en del på insta! :) Ser verkligen fram emot våren och eventet, det klarar vi ;)
Tror vi kan få urkul tillsammans ! Kramar

2014-12-12 @ 14:46:27
URL: http://www.missvivis.se
Postat av: Linda

Finaste vackraste Emma <3

2014-12-29 @ 21:19:54
URL: http://thestoryoflilo.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Välkommen åter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0