Fisk med räk och dillsås

Idag hade jag tagit upp alaska pollock och räkor från frysen utan att ha minsta aning om vad jag skulle göra =) Hade det fortfarande inte när jag kom hem och tog ut maten.. gjorde lite ihopkok a la Emma och gud så gott det blev =) Kommer jag deifinitivt att göra igen =) och därför delar jag med mig till er nu..
 
 
Blandade havregrädde med räkor, persilja, dill, salt och peppar. La upp fisk i en form och hällde blandningen över fisken, lät stå i 175 grader i ugnen i ca 15 min. Under tiden kokade jag upp hericon verts och gjorde en "sallad" på gurka, fetaost, ananas, salt och lite chiliflakes =) Maken fick pasta till sin fisk men den hoppade jag!
 
Vill ni se mer mat i bloggen?

Kommentarer
Postat av: Tommy

SV: Åh tack vännen .. Det värmer verkligen :)

KRAM

2014-03-25 @ 14:05:03
URL: http://tommytott.se
Postat av: mickis

mmmm ser gott ut :-)
Tack för receptet :-)
Ja jag ser gärna mer recpet & mat i bloggen, alltid kul med inspiration :-)

Kram

2014-03-26 @ 08:59:37
URL: http://meramickis.blogspot.se
Postat av: Magda

Det ser riktigt gott ut! Det hade varit roligt om du hade lagt ut lite recept och tips på bra mat att äta =)

Kram

2014-03-30 @ 09:37:27

Kommentera här:

Namn:
Välkommen åter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0