Träning

Åh idag kunde jag äntligen träna igen efter en månads ofrivillig vila. Gick dit med skräckblandad förtjusning, var skönt att gå en dag som denna när det inte var så mycket folk. Hade bestämt mig sedan innan att gå in med självsäkerhet och det var precis vad jag gjorde =) Huvudet högt, plockade fram mina saker jag skulle använda och arrangerade. Sedan startade jag, var så skönt och sjuuukt jobbigt! Vad snabbt man tappar alltså. 

Det blev en WOD enligt bilden =) 
 
 
Fick lite hejarop från en kvinna som var där och då fick jag extra energi =) Sedan gav jag tillbaka när hon började se trött ut =)
 
Fast det var jobbigt och jag ville kräka så känns det skönt i efterhand =) Vill träna och mår så bra av det! 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hejsan. Surfade in här via instagram. Har sett endel inlägg du gjort där. Har mycket gemensamt gällande vikten som gått upp och ner i stort sett hela mitt liv. ...
I Januari tog jag mig i kragen och köpte kort på Friskis och svettis. Dwt absolu bästa jag gjort! Att träna kan vara grymt jobbigt men hos mig framkallar den lusten i att leva nyttigt gällande allt annat inkl kost.
Har mina ätstörningar och sockerberoende som jag kämpar med.
Och egentligen ville jag mest säga att det är du och flera andra som blir stora inspirationskällor föt mig! Det är så grymt att läsa om din målvetenhet.
och jag gläds med dig över att vara tillbaka på gymet! Bra jobbat.
Hälsn. Caroline (33 år från Kalmar)

2014-03-09 @ 22:05:36
Postat av: Tina

Wow vad duktig du är vännen! Heja, heja! KRAM

2014-03-10 @ 09:11:32
URL: http://familjenrosmer.blogspot.se

Kommentera här:

Namn:
Välkommen åter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0