Förberedelser

Imorgon är det dags för Sojka&Walles press-realese på Best Western Jägersro, ska bli så himla skoj men är så grymt nervös. Men ska gå dit med huvudet högt och glömma bort djävulen på min axel =) Många gamla och nya vänner kommer vara där =) Ska bli kul att träffa de som jag känt över nätet ett tag men aldrig träffat och såklart kramas med mina hjärtevänner ♥
 
Idag var jag sväng på stan för att fixa de sista grejerna inför imorgon =) Vill komma dit som mitt bästa jag =) Gick förbi Lush och shoppade lite, när jag gick där och filurade på vad jag skulle ha så kom butikschefen Emma ut som bidrog till goodiebagsen till mitt bloggknytis. Vi pratade lite och jag fick lite tips, råkade nämna att jag inte tål många av deras schampoon och balsam. Fick med mig ett prov på ett honungsschampoo som luktade fantastiskt, testade det diretk =) 
 
 
Just nu sitter jag med håret i papiljotter inför imorgon, ska försöka ha lockar till festen tänkte jag =) Får se hur det ser ut efter en natt, i värsta fall får jag tvätta ur håret och köra på något annat =) Tiden får utvisa.. bjuder på en pinfärsk bild ;)
 
Hot or what? ;)

Kommentarer
Postat av: Zandra

Du va så fin i dina lockar igår :)

2014-05-04 @ 10:49:51
URL: http://zandratuttanandersson.blogg.se
Postat av: Jossan

Hej på dig!
Hittade din blogg av en slump och har läst lite inlägg.
Ville bara säga att jag hejar på dig! Du verkar vara är toppentjej!

Kram Jossan

2014-05-04 @ 14:58:34
URL: http://blogg.loppi.se/elsasdagbok2013

Kommentera här:

Namn:
Välkommen åter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0