Bloggevent L&M Event

 
 
 
För en vecka sedan var jag på det härliga eventet som L&M Event anordnat för första gången. Vi bodde på Ibis Style Göteborg City som visade sig vara en båt, hade inte förstått det till en början men det gick bra. Rummen eller hytterna var små men välplanerade =) För det mesta så sover man ju mest på hotellet men denna gång var det ju lite förfest, fyra tjejer i ett rum som skulle måla naglarna och prova kläder var lite trångt men finns det stjärterum finns det hjärterum. (Eller är det tvärtom?! Haha) 
 
 
Eventet höll till i ett rum ovanpå båten som var ljust och fint, vi var ca 30 tjejer som var förväntansfulla. Var blandade nya och gamla ansikten, vissa hade man velat prata mer med men så blir det ju när man är iväg på event. Man hinner inte prata med alla, tyvärr.
 
 
 
Var massa tävlingar, både instagram och utlottningar =) Jag vann två vinster, ett tandblekningsset från Smilodent och en liten tång av Tupperware. När jag provat tandblekningen så ska ni få se resultatet =)
 
 
 
 
 
 
 
 
Under eventet fick vi smaka en god smoothie från Naked Juice Bar. Älskar deras smoothies!
 
När eventet var slut begav vi oss ner i restaurangen för att vänta in den italienska buffén. Det som var där var gott men jag tyckte det var en klen buffé, blev en aning besviken speciellt eftersom jag bara kunde äta hälften av sakerna pga min IBS. Synd att det inte fanns mer alternativ! Tur man var i goda vänners lag så det ändå var värt det =) Roligt att lära känna nya människor ♥
 
Efter mycket skratt och en del allvar var det dags att provsova sängarna =) Det var dunkudde, den nya receptionisten hittade inga dunfria kuddar så det fick bli att ta en allergitablett innan läggdags. Sängarna var supersköna och täcket var fluffigt och mysigt =) Dock var rummet väldigt varmt. 
 
Frukosten var helt ok, det hade vad jag ville ha =) Såklart kan det alltid finnas mer men jag var nöjd =) Åt frukost tillsammans med min roomie såklart, Therese, Mikaela och Maria som vi lärt känna på kvällen =) Väldigt trevliga och enkla tjejer!! 
 
Såklart fick vi en härlig goodiebag =) Fick tom en liten rabatt till er läsare, om ni går in på LJ WildHeart och anger koden vår15 innan 30/4 så får ni 15% på hela sortimentet =)
PompdeLUXIdus Förlag TidningskungenBeautynet LJ WildHeart
By FlorinNaked Juice BarBack To Basics PTMandorla Stil & Spa,
Pimpim Designs, Art By Tina, Lagnöviken Design, AS Förlag,
Björn Törnblom Accessories, Jollyroom, Smilodent, Jaijas Design,
Lowin Productions, Bistro Soup´n Bagel, Jewellery By Jenny,
Le Pain Francais, Sportgym Butiken, Roliga Barnsaker
 
Fick även två små goodiebags av mina biltjejer, en av min roomie Vivi och en av Angelica ♥ Tack!
 
 
Slutligen vill jag tacka L&M Event och Ibis Style Göteborg City för ett mysigt och roligt dygn =)
Fina Linda ♥
 

Kommentarer
Postat av: Ina

grattis till vinsterna :)

2015-04-26 @ 00:53:50
URL: http://fyrtiotaggare.com
Postat av: MICKAN from QUEENS FIELD¸.•°`♥✿⊱╮

Vad roligt för dig!
Nära och bra till centrum och inte långt till mitt jobb från hotellet.

Tänk.. det är alltid lika roligt när man vinner :)

Önskar dig en bra söndag!

2015-04-26 @ 07:26:41
URL: http://kodexet.blogspot.com
Postat av: Znogge

Vilka fina bilder på dig!

Kram

2015-04-26 @ 10:03:17
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: mickis

Åhhhhhh vilket roligt event :-)
Vad kul verkar ha haft!

Tål du inte dun?
ha en fin kväll!
kram ❤

2015-04-26 @ 19:58:49
URL: http://meramickis.blogspot.se
Postat av: Vivi

Du var så fin i din blåa klänning <3
Jättefitn inlägg <3 Kramar

2015-04-26 @ 20:16:44
URL: http://www.missvivis.se
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Håller med Vivi superfin klänning!Tack för ett fint inlägg OCH en lite smått galen bild på mig;) But hey that´s me;)

2015-04-26 @ 20:46:37
URL: http://hummingbird.blogg.se
Postat av: Mamma Maria

Tack fina du! Det var väldigt roligt att träffa er! Hoppas resan hem gick bra!

2015-04-27 @ 22:18:39
URL: http://mammamaria.nu

Kommentera här:

Namn:
Välkommen åter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0