Långpromenad

Igår gick jag nästan en mil, detta på 2 timmar och jag fick 14000 steg på min stegräknare =) Så jäkla stolt att jag ens tänkte den tanken och att jag faktiskt gjorde det. Lite tilltagande slem idag men mår förvånansvärt bra, knät mår bra.. var orolig för hur knät skulle hantera en sån långpromenad, därför hade jag busskortet med mig som backup-plan om det skulle protestera =) 
 
Men jag har ju träningsvärk idag, konstigt vore annars =) Har tom träningsvärk i min hålfot, den krampar emellanåt av träningsvärk men det är så värt det =) 
 
Började inte bli jobbigt förrän jag hade ca 2 km kvar. Vissa säger att jag är grym och vissa säger att jag är galen =) Hade ju min otroliga stöttepelare M med mig ♥
 
Vår vy igår på promenaden, så vackert =) Såna saker ser man inte
när man cyklar eller åker bil =)
 
Jag funderar på att börja publicera mer matinlägg på bloggen, har fått tillbaka lusten att laga mat igen. Men så är det oftast för mig när våren och sommaren kommer =) Vill ni ha det?

Kommentarer
Postat av: Znogge

Det var ingen dålig promenad det där inte! Snyggt jobbat. Matinlägg är alltid inspirerande :-)

Kram

2015-05-03 @ 10:45:44
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: mickis

Jäklar d3t var en riktig långpromenad :-D
Bra gjort!
Kram ❤

2015-05-03 @ 19:20:49
URL: http://meramickis.blogspot.se
Postat av: Katia

Bra promenad där. Vet inte om jag hade orkat gå så långt själv men med sällskap går allt. Själv använder jag mig av "Poolar loop" aktivitets armband. Har märkt att jag ökat upp min vardagsmotion rejält sedan jag började med den.

2015-05-08 @ 06:01:12

Kommentera här:

Namn:
Välkommen åter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0