Ett år av tystnad

Över ett år sedan jag skrev senast. Tröttnade på bloggen och visste inte hur jag ville fortsätta. I somras skrev jag på min fb sida och undrade vad ni ville läsa om i bloggen framöver? Ställer samma fråga till er här inne? Om någong fortfarande hittar hit? Här kanske är helt dött.. vem vet. Men är sugen på att skriva igen. Får se vad det blir för blogg =) 
Jag har en stor önskan att inte få frågor om barn här i bloggen, som jag skrev i mitt fb-inlägg i somras så kommer ni märka den dagen det förändras. Jag hoppas ni vill respektera detta ♥
 
Har haft ett bra tag där jag inte haft någon träningslust alls men den smyger sig sakta på igen och jag är sugen på att styrketräna och köra spinning. I januari så ska vi få ett gym i närheten av där vi bor, då ska jag skaffa kort där. 
Men jag fokuserar på bra mat för tillfället och jag märker skillnad på kroppen. 

Sedan jag var på campet för 2 år sedan så har jag i princip slutat väga mig, försöker gå på känsla och mäta/väga mig då och då bara för att få ett litet kvitto. Känns så skönt att inte vara vågberoende men jag vågar ändå inte ha vågen framme för jag vet att jag då kommer falla tillbaka till de dåliga vanorna i att väga mig 2-4 ggr om dagen. Det är inte sunt =)
 
Fick önskemål om att dela med mig av recept så det kommer de att bli framöver men kom med övriga önskemål.
 
Kram till er alla som fortfarande vill följa mig ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Välkommen åter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0