yabadabadoooo

Har nått min delmålvikt.. numera är vikten 136,8 kg.. blev helt paff.. har inte ätit jättebra i helgen och tänkte väga mig för att kolla om jag gått upp.. men så har jag gått ner 6 hg sen i fredags.. Är så glad :)

Min svåger hade med sig Wii active i lördags så jag började på ett pass.. men den grejen man skulle ha på benet var för liten att ha där man skulle så jag satte den längre ner.. först skulle man jogga.. och sen skulle man göra squats.. fick sån ångest för att jag gjorde rätt men ändå blev det fel för att den på benet inte satt där den skulle :( Men det verkade väldigt bra och det tog den lilla joggningen jag gjorde. Hade sån träningsvärk igår.. fattar inte varför.. men skönt :D ÄLSKAR träningsvärk!!!! Gör du?

Dåså.. ni ska få veta något om mig.. eftersom ingen sa sin åsikt i förra inlägget så svarar jag på första frågan.. Hur gammal jag är.. är född 84, alltså 25 år.. Skulle vara kul att veta vad folk trott om min ålder.. äldre? yngre? eller hade ni rätt? :)

Tack för allt ert stöd, skulle aldrig klara mig utan er bloggläsare!

Yeah, bara 4 hg kvar..

Vågen stod på -0,9 kg sen förra veckan och därmed har jag bara 4 hg kvar till målvikten och ni får veta något om mig :-) Har fått några frågor från en tjej som kommenterade för någon vecka sedan, tänkte att ni skulle få rösta på vad ni vill veta när jag nått min målvikt;

* Hur gammal är du?
* Hur länge har du och din partner varit ett par?
* Vart bor du någonstans? (Övre-, mellersta-, nedre Sverige? Län?)

Eller kanske något annat, den fråga som får mest röster svarar jag på. Så läs övriga kommentarer om det är någon annan fråga som dyker upp där =)

Mätte förresten mig igår oxå.. har inte mätt midjan sen förra våren.. 12 cm har jag minskat i midjan.. har inte hänt så mycket på vågen men är väl att det omfördelat sig om blivit muskler för jag rör mig mer än jag gjorde då.

Mäter ni er?


Hmm

Enligt vågen har jag inte gått ner, har 3 hg kvar till vikten som står här i bloggen.. men alla säger att dem tycker jag gått ner i vikt.. har väl omfördelat sig sen jag började med vattengympan även om jag bara gått 4 ggr men har även börjat promenera mer nu när man slipper den jävla isen!!

Försöker tänka GI när jag äter och lagar mat men vill inte ha några förbud. Fick även massa länkar till LCHF-kost av en kollega. Alla är så snälla och hjälpsamma. Har inte mött några elaka kommentarer sen jag gick ut med min sjukdom, snarare tvärtom.

Hur öppna är ni alla med er övervikt? nu blev det en konstig fråga, ska förklara vad jag menar.. alla ser ju att man är överviktig men pratar ni öppet om viktnedgång och hur ni kämpar.. eller kämpar ni i det tysta med vikten?

RSS 2.0