inte mycket träning

det hinns inte med mycket träning för tillfället.. varje dag efter jobbet så jobbar jag ännu mer med en grej som tillhör jobbet. Så övertid varje dag, är helt slut i huvudet.. Mår ganska kasst mentalt och det gör att jag måste kämpa oerhört med kosten. Vet ju att jag äter när jag mår dåligt.. och jag vet att jag mår bättre när jag tränar men känner att om jag skulle träna oxå så skulle jag gå in i väggen. Det vill vi inte! Det är bara såhär nästa vecka oxå och sen ska det tränas igen på gymmet.. ska försöka ta mig dit i helgen för något pass iaf. Det behöver jag!
 
Idag åt jag en jävla bit rulltårta bara för att jag var stressad.. så himla dumt! Men nya tag vid nästa utmaning som dyker upp =)

Prioritera

De senaste två veckorna har jag prioriterat livet utanför bloggen och det innebär inte nödvändigtvis att jag varit i en svacka utan för att jag prioriterat annat än att just sitta vid datorn, har knappt haft igång datorn och jag gillar inte att blogga från mobilen. Jag vet att jag är fjantig ;)
 
Jag har börjat hitta tillbaka till träningen, börjar smått och fyller på med en dag mer i veckan tills jag är uppe i mina 5 dagar igen. Känns skönt, jag har kört endast gruppass senaste veckorna för jag känner ingen lust för styrketräningen nu.
 
I måndags spinnade jag för första gången på typ ett halvår, kändes ganska bra ändå fast jag ville DÖ efter 10 min. Nora, instruktören frågade mig idag hur spinningen kändes i måndags och jag sa precis som jag skrev här uppe att jag ville dö efter 10 min och då säger hon "Ja du såg lite plågad ut!" Haha Schyssta klubben! =)
 
Idag övervann jag en rädsla, eller inte övervann men jag gick emot min rädsla. Jag är rädd att hoppa jämnfota upp och ner på saker och idag skulle vi göra det och jag gjorde baskemig det!! Yohoo!

mespass blev dödspass

jag har helt tappat motivationen och lusten att träna, är tillbaka i det skedet där jag måste tvinga mig själv. igår skulle jag bara mesträna lite styrketräning men jag träffade Jessica och hängde på i hennes styrkepass :) vilket sjukt bra pass det blev, pressade mig till max och fick tillbaka lite lust :) både jag och Jessica är i en träninvssvacka och bestämde oss för att börja köra styrketräning tillsammans en gång i veckan.

jag pressar mig själv bäst när jag tränar med någon så nu jäklar ;)

jag vill ju detta, gör det för min skull!

Kinesotape-kurs

I detta inlägg så skrev jag att om någon ville ge mig hela kursen i present så fick man gärna göra det. Man kan säga att mina böner blev hörda, en släkting har ett litet företag så han erbjöd mig att betala för min kurs så kan jag hjälpa honom sedan. Så den 17 november så ska jag och han tillsammans gå den, ska bli så himla skoj.
 
Jag har redan hjälpt två vänner genom tejpning, jag tror verkligen på detta. Ska bli kul att lära sig mer och kunna hjälpa fler! =)
 
 
Rösta i cupcaketävlingen =)

Cupcaketävlingen

Nu är cupcaketävlingen igång och nu ska här röstfiskas, har oerhört bra motstånd men man ska ju inte ge upp =) ligger inte i min image ;)
 
Den cupcake ni ska rösta på är nr 11 ;) Kom igen!!!! Det ger både dig och mig chansen att vinna fina priser!

Finns fyra ställen att rösta på;
Fnulans blogg
Fnulans facebooksida
Cecces blogg
Cecces facebooksida
 
Sprid gärna i era bloggar så jag får mer röster =)
 

dagens smoothie





har tänkt börja göra smoothies till mellanmål att ha på jobbet, trött på proteinshakes. dagens smoothie innehåller kvarg, pressad apelsin, havredryck chai och linfrön.

vad brukar ni ha i era smoothies? :)

Något ni undrar?

Har ingen ork att skriva inlägg, har egentligen saker att skriva om i utkast men har ingen ork. Så tänkte passa på att fylla upp inspirationen genom att fråga er om det är något ni undrar över som ni inte funnit svar på i bloggen? =)
 
Har blivit sjuk igen (ont i halsen), har vänner som mår dåligt samt att hösten drar ner mig. Så är allmänt less på livet.. som jag skrev i förra inlägget så händer det även roliga saker men har liksom ingen ork att skriva om ens det. Men det kommer.. den som väntar på något gott ;)
 

RSS 2.0