Pollenhelvete

Hatar pollen!! Kan inte träna för jag kan inte ens vara ute fem min så är jag superandfådd och får andnöd. Rekordhöga halter av pollen säger dem, jo jag tackar ja det märker jag!! Björk och gräs är värst för mig astmamässigt. Så det brukar hålla i från april-augusti, så dumt. Jag som älskar att träna ute. 
 
Hoppas kunna vara med på sista bootcampen på lördag men känner mig tveksam som jag känner mig idag. Vet inte om jag dessutom åkt på någon lätt förkylning för jag har haft feber några dagar också. 
 
Hur mår ni när pollensäsongen drar igång?
 
 

Springer

Det är så jävla (ursäkta språket) skönt att kunna springa på träningen, som jag saknat det. Förra gången fick jag ont i foten mot slutet så vågade inte riktigt fortsätta fullt ut. Men smärtan har inte stannat kvar, yey!! =) 
Dock begränsar dessa jäkla pollen mig så jag blir andfådd bara jag promenerar så idag var det jobbigt på passet men jag försökte hänga med så gott jag kunde och jag tyckte jag gjorde det ganska så bra iaf =)
 
Fick lite ångest på slutet när jag inte kunde springa mer för att mina luftrör var såå trånga, fick knappt någon luft. Då stod alla och väntade på mig, usch det var jobbigt. Fick pepp av Johan och Daniel, vilket kändes skönt. Men det var sjukt jobbigt mentalt för mig. Dock blir det ju så när man är sist, tyvärr. 
 
Är så glad att jag pressar mig själv såpass mycket som jag gör och att jag faktiskt klarar av ungefär samma som alla andra, fast jag är störst i gruppen. 
 
Idag fick vi en liten present, en shake, fettförbränningstabletter, proteinpulver och kalorifria nudlar från Fitnessguru. Jag valde en fin lila shake =)
 
 

Bloggknytis

Igår hade jag bloggknytis igen hemma hos mig. Var en hel del som tackat ja till att komma dock så satte sjukdomar stopp för många av mina gäster, slutade med att vi var tre stycken. Tråkigt att ni inte kunde komma ♥ Men vi som träffades hade trevligt! Tommy var här ca 1 timme, så himla mysigt att du orkade komma en stund! Wiveca och jag hann prata och lära känna varandra mycket, hon är verkligen en fantastiskt mysig och ödmjuk tjej. 
 
 
Vi åt slabbade med tacos (besparar er dem bilderna ;)), snackade om allt från himmel och jord, drack kaffe och åt gooooooda maränger som Wiveca bakat =) 
 
Ovanför ser ni fina växter/blommor jag fick från gästerna =) (Hjälp hur sköter man ett bonzai?)
 
Även om vi inte blev så många så är jag nöjd med kvällen.
 
Skämde bort mina gäster med en liten goodiebag som jag lyckats få ihop =)
 
 

Tygkasse och rabatt på kläder Daniel´s T-shirts and Clothing
Badbomd, massagekaka, hand och hudlotion, tygkasse Lush Malmö
Nyckelring "tussle" Buy Hope
Mössa Made by Trolltoka
Tuggummi ColdZyme
Rabatt på smycke Pia Wagner
1 timme träning Tilling Träning
Rabatt på 1 timme limousine Elite Limousine 
Värdecheck Valio
Hud och handkräm Weleda
Getraw Bar Raw Food House
Trosskydd Libresse

Finns en grej som skulle vara med i goodiebagen som jag inte hann få så det får ni se när det kommer hem till mig =) Kommer skicka det hem till gästerna.

Tack vänner för att ni kom ♥

 

Sojka&Walles första event

 
Ikväll har jag varit på Sojka & Walles första event i butiken Passiflora på Mobilia. Så himla mysig och fin butik men mycket udda blommor och fina saker. Kändes inte som en vanlig florist utan hade mer ett helhetstänk som jag gillade, inte bara allt vanligt bara för att det ska finnas. 
 
 
 
Vi fick lyssna på ett föredrag om årets perenn och sedan ställa frågor. Var intressant och kändes som en ok atmosfär att fråga saker i. Kände mig trygg i mitt sällskap. 
 
Jag var där med min kollega P men på plats var det många goa vänner också. Många härliga kramar!
 
 
Pyssel stod på agendan och vi fick göra detta fina arrangemang som man även fick vara med och tävla med om ett presentkort. Håll tummarna att jag vinner, var längesen jag vann något nu ;) Hihi Var faktiskt superkul att pyssla med blommor, måste nog försöka göra det oftare. 
 
 
Vi fick även en härlig goodiebag som innehöll årets perenn, fröer, makeupkonsultation från Body Shop, armband från Joy och så köpte jag en lykta från Majas Cottage ♥
 
 
Tack tjejer för ett roligt och bra arrangerat event, syns den 3 maj =) 

RSS 2.0