Sockerfri

Jaaaaaaaaa!!!!
 
Sockerfri sedan 24 dagar =) Har känts så grymt bra och inte haft någon abstinens alls denna gången =) 
 
Tänk att sockret kan ha en så i sitt grepp men nu har jag vunnit över sockret =) Inte ätit något socker eller annan "skit" dessa dagarna. Det är verkligen befriande att inte känna att man måste döva alla känslor med mat utan tillåta sig att vara ledsen. Det är inte så farligt som man tror att ta itu med jobbiga känslor, bara tills man hittat sina verktyg för att hantera dem. 

Och det börjar kännas på kläder också att jag inte ätit en massa stunt utan ren mat =) 
 
 
 
 

Glädje

 
Äntligen har jag kommit igång med träning ordentligt och kosten går fint. Är så himla glad just nu, mitt liv är i balans =) 
 
Och det händer grejer på vågen och måttbandet. Så peppande och motiverande. 

Men ska inte låta det färga mig och ta över mitt liv igen, jag gör detta för min skull och min känsla i kroppen! Hela mitt mående är mycket bättre =) 
 
Blir inte så långt inlägg idag, ska snart hoppa in i duschen. Men först lite virkning =) 

Vad gör ni förutom träning för att må bra och nå balans mentalt/själsligt? =)
 
Kramar till er alla ♥

RSS 2.0