Viktuppgång och nedgång

För några veckor sedan gick jag upp lite mer än ett kg.. och har stått still på den vikten tills nu då jag gått ner 5 hg.. så nu har jag 9 hg kvar tills den vikten som står registrerad här.

Den senaste veckan har jag tränat två ggr och ätit jättebra och inte trillat dit på godsaker.. blir alltid lika glad när det händer :)

Hur har er vecka varit?

Någon undrade om jag var gift eller sambo.. och svaret på det är: Sambo. Dock så vill jag gifta mig, gärna snart och helst igår ;) Har pratat med sambon en del om giftermål senaste tiden. Men han byter bara samtalsämne när jag tar upp det och häromdagen kom han med kommentaren "Det ska du inte bry dig om"..
Eftersom det antagligen kommer ta tid att bli gravida så hade man ju kunnat gifta sig först så slipper man allt klydd med papper osv som ska skrivas på när man inte är gifta och får barn.



Jag är med och tävlar hos sjubarnsmamma om fina saker till barnkalas från kalasbolaget. Var med och tävla du med.
Tävlingen pågår i 14 dagar och avslutas den 11 Mars kl 18:00

Kommentarer
Postat av: Markus

Duktig du är som inte ger upp trots att vågen inte rört sig så mycket! Kämpa på!

2010-02-28 @ 10:46:48
Postat av: Sandra

Önskar dig lycka till med viktnedgången!:-)

2010-02-28 @ 11:14:48
URL: http://photoshopbilder.blogspot.com/
Postat av: Scrum

"Det ska du inte bry dig om". ^^ Tror du han planerar något? :)



Ingen vidare vecka här, bara massa oro dvs dåligt med lagad mat och mer med godis. :(

Kramar

2010-02-28 @ 17:39:32
URL: http://scrumdiddlyumptious.blogg.se/
Postat av: Nettan

Hej



Vad duktig du varit i veckan. Man blir alltid så stolt när man låter bli godsaker som man planerat.



Min vecka har varit ganska hyfsa tycker jag. Tränat bra men dock har ett eller några stycken godishjärtan slunkit ner. Men det är inget att gräma sig för. Gjort är gjort och nu är det ny dag.



Jag önskar dig lycka till med att bli gravid. Jag vet själv hur jobbig väntan kan vara eftersom vi försökte i 9 år innan vi lyckades med hjälp av ivf. Håller tummarna för dig.



Ha en bra kväll

Nettan

2010-02-28 @ 18:16:37
URL: http://rosadrakar.blogspot.com/
Postat av: Längtan

du får peppa din sambo mer angående bröllop. Vår bröllopsdag är det bästa dag som hänt mig.



Man kunde aldrig tro att det skulle vara så svårt att bli gravid. Har nu kämpat i två år och ska förhoppningsvis börja med ivf ganska snart.



Lycka till med viktnedgång och bebistillverkning

2010-02-28 @ 20:52:29
URL: http://langtantillbarn.blogspot.com/
Postat av: Sanna

svar Hej! Kul att du ville vara med i tävlingen! En liten status för kommentarsfältet: Det är en bra bit kvar till kommentar nr 1000 så fortsätt kommentera om du vill vinna! :)

2010-02-28 @ 22:43:10
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Fru V

Du får fria helt enkelt, då kanske han inte har så mycket val. ;) Ett bröllop behöver ju inte vara så stort om det är det som han oroar sig för.

2010-03-01 @ 18:08:23
Postat av: Carro

Hej hej! Jag tror din sambo kanske har nåt i tankarna. Själv har jag och min sambo varit inne på samma spår. Pratat lite och han tycker det är viktigt att han får fria. Hoppas bara han får arslet ur vagnen och gör det! För det skulle vara så underbart, samt en liten morot till viktnedgången!



Lycka till och kämpa på! Du är jätte duktig!

2010-03-01 @ 21:40:43
URL: http://thevolup.blogg.se/
Postat av: The Warriorness

Vad duktig du är! Jag är jätteavundsjuk då jag själv faller för godsaker hela tiden och någon träning har det inte blivit av. :-( Jag hejar på dej för fulla muggar!



Ang. sambon så får du försöka flirta extra mycket & lägga fram alla fördelar med ett giftemål/äktenskap, precis som en av de saker du skrev här ovan. :-) Och som någon annan gav som förslag - FRIA DU! :-D

2010-03-02 @ 10:21:08
URL: http://thewarriorness.wordpress.com/
Postat av: Knixie

Vi gifte oss när jag va i v 34 Väldigt jobbigt va de men ändå skönt innan dottern kom ut. Bekvämt att slippa alla dessa papper! Lycka till med vikten. Jga började med Gi för ett par veckor sen. Ska fortsätta med det om inte BM säger något annat.

2010-03-02 @ 23:03:57
URL: http://knixioknas.blogspot.com
Postat av: Mib

Min vecka har varit hemsk. Jag äter alldeles för mycket godis och det är melodifestivalens fel för en lördag framför TvN utan godis är tyvärr lite svårt... Måste skärpa mig! Kram duktiga du!

2010-03-08 @ 19:24:24
URL: http://mibfilosoferar.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Välkommen åter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0