jag sprang!!!

Kan ni fatta? Jag sprang 2,5 min på löpbandet i onsdags ;) blev helt förvånad själv.. gick 3 min och sen fick jag för mig att springa/jogga lite och jag orkade 1 min.. gick 3 min till och testa igen och orkade ytterligare 1 min.. =) gick några min till och testade jogga igen men då orkade jag bara 30 sek.. men jag blev inte lessen, för första gången någonsin orkade jag springa 2,5 min :D Så himla glad!! Var min förkylning som hindrade mig och inte min kropp.. Innan har jag varit slut när jag bara springer sista biten till bussen men det är jag inte längre och jag är bara andfådd en pyttestund =)

Tre träningstillfällen har det blivit denna veckan och imorgon har jag tid med instruktör igen för att gå igenom mitt program och ev. byta ut någon maskin och lägga tll en annan =) Dem är så himla goa på gymmet. Alla bryr sig verkligen om alla och det känns som om man känt instruktörerna alltid =)

Älskar mitt gym!!

Kommentarer
Postat av: Markus

Härligt att känner så, du är mycket duktig! Kram

2010-09-24 @ 17:37:45
Postat av: Therese

åh heja heja :) jag själv har som mål att kunna springa 5km, det verkar så himla skönt att ta en joggingtur i skogen! :)

2010-09-24 @ 22:59:21
URL: http://tezzybump.blogg.se/
Postat av: Sofia

Kul att du hittade till min blogg! Blir alltid positivt överaskad när jag får en kommentar på någon post. :)



Zumba verkar vara en hit hos alla som testat det faktiskt! Tyvärr har jag själv inte hunnit prova då det är på lite fel tid i veckan för mig, men jag ska jobba på det och se om jag kan hitta en till dansklass som jag gillar. :D

2010-09-25 @ 11:56:11
URL: http://svettigt.nu
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Åh vad roligt, vad duktig du är! Jag blir peppad av din blogg och på måndag kör jag igång (igen) med mitt nya liv :D Tack för en peppande blogg!

2010-09-25 @ 21:22:08
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Camilla

Bra jobbat! Keep it up girl! Och tack för din röst, vad snällt!! :)

2010-09-26 @ 09:24:01
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Välkommen åter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0