Ny blogg, nya tag igen =)

Som ni ser så har jag bytt layout i bloggen :) är faktiskt mycket nöjd, lite småfix kvar men i det stora hela är den klar.. hittade en jätteduktig tjej som gör gratis bloggdesigns som man får ladda hem :) Så tack till dig om du läser detta, supernöjd är jag :)

Och ni som är uppmärksamma ser att jag har blivit lite mindre anonym och att jag ändrat min startvikt till den vikt där jag vägt som mest i livet.
Spånar lite på att öppna upp bloggen helt och sluta vara anonym men är halvanonym ett tag till ;) Vet inte om jag är redo att öppna upp mina tankar för alla som kanske vet vem jag är.
Vissa kanske tom kan lista ut vem man är..

Kommentarer
Postat av: Therese

hejaheja :) hur går det med träningen och kosten nu? hur ser din plan ut fram till jul ex?

2010-09-19 @ 18:57:28
URL: http://tezzybump.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag gillade inte heller hösten förut ;) vad tränar du för något då? Ett tips för att öka på lite är att gå minst 30min/dag plus träningen du gör 3-4ggr/vecka :) GI, har inte riktigt fått grepp om vad det är för något, eller jo, äta långsamma kolhydrater osv..men inte så mkt mer ;)

2010-09-19 @ 20:39:56
URL: http://tezzybump.blogg.se/
Postat av: Markus

Får skylla lite på förkylningen, du var jätteduktig innan dess! Kram

2010-09-19 @ 22:06:52
Postat av: Ingrid

Nu är vinnaren utsedd i tävlingen i samarbetet med Evas Underkläder, kika in och kolla om det var just du som vann :) Om det inte var det så finns det fler tävlingar i bloggen att delta i :) kram, Ingrid

2010-09-21 @ 10:42:49
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Päron

med just vikttankar, bebistankar osv så älskar jag att vara anonym. vill verkligen inte dela det med "kreti å pleti".



Du är en av få <3

2010-09-23 @ 12:27:21

Kommentera här:

Namn:
Välkommen åter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0