Morgonträning

Chockade nog min pt när han stötte på mig på gymmet 06.30 ;) Älskar att träna innan jobbet, önskar jag kunde göra det oftare dock. Ska se om jag kan ta min tidiga fredag och göra den till sen morgon så att jag inte förlorar så mycket flex. Men tror inte det är några problem.

Tycker mycket om mitt program på gymmet när det inte är några neandertalare i rummet där jag håller till ;) Fick stå där själv och lyfta skrot.. Ne men skämt o sido.. var skönt att kunna göra övningarna utan att min hjärna spökade med mig att någon tittade. Gick ganska bra oxå =) Höjde något kilo på någon övning.. och någon klarade jag inte lika många som sist men ska inte låta mig nedslås av det. Jag vägrar =)

Har klarat hela veckan utan att väga eller mäta mig, känns bra =) Vill ändå väga mig på fredagar på min våg här hemma för att ha lite hum om vart det bär. Men ska verkligen försöka att inte nedslås om det inte visar massor med minus eller står still en vecka. Vet ju att mina tarmar bråkar med mig och att det skiljer mycket beroende på var i menscykeln jag är.

Idag visade iaf vågen -0,3 kg.. så 128,8 kg enligt min våg här hemma.. tänker tbx och har inte vägt så "lite" på typ 8 år eller något sånt. Varje minus är bra.. eller hur?

Idag är en bra dag för själen och kroppen =)



Kommentarer
Postat av: Lôtten

Grattis till en bra tränings- och vikt-vecka !!!



Sv: Bh´n finns på Intersport, under avdelningen för Max-stöd ! Finns från XS-XL i omkrets... och den är kupa D-E tror jag. Finns bara i den kupan. Jag har S i omkrets och jag är 75 i omkrets på en vanlig BH. DEN ÄR VERKLIGEN TOPPEN... JÄTTESKÖN!

2011-03-19 @ 08:26:35
URL: http://lottensplace.blogg.se/
Postat av: Päron

Så underbart att läsa!! Bra inställning!

2011-03-19 @ 10:43:55
Postat av: boosse

oh ja, den är farligt god!

2011-03-19 @ 10:49:43
URL: http://boosses.blogg.se/
Postat av: sabina

Hej!

googla lite på lifestyle actic och hamnade här, funderar på att dra igång ett sådant program, första konsulationsträffen nu på fredag. Kan du inte berätta lite detaljerat om det? :) och förresten, satan vad du är duktig!

2011-03-19 @ 14:51:15
Postat av: Linda

Boken handlar om en tjej vars syster lir mördad, hon flyttar till en annan stad och möter bla en tjej som visar sig va psyko...läsvärd!!

2011-03-19 @ 17:22:50
URL: http://missclefberg.blogg.se/
Postat av: Susanne

Va duktig du är som orkar träna så tidigt.

2011-03-19 @ 20:42:40
URL: http://mittlivsomsusanne.blogspot.com
Postat av: Ia

Jag är så glad att jag har hittat din blogg, det är så otroligt inspirerande att få följa din väg mot målet. Du är fantastiskt duktig!

2011-03-19 @ 21:28:49
URL: http://countrylife.bloggplatsen.se

Kommentera här:

Namn:
Välkommen åter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0