Jag är en inspiration

Kan ni tänka er.. nu börjar jag ösa positiv feedback över mig själv.. mår sååå bra just nu =) Underbara Johanna på gymmet sa att det syntes oxå, blir ännu gladare då =) Finns så många fina människor på mitt gym, fullkomligt älskar att gå dit. Alla instruktörer och gymmare som man lärt känna är så goa. Mitt gym är nog det bästa i världen tror jag =) Kan inte tänka mig ett bättre gym.

Meeen idag var det några medgymmare som inte hade skött sin hygien så bra och det ogillas skarpt. Direkt när jag kliver in i fria vikter rummet så känner jag stanken av ingrodd svett. Så vidrigt att jag nära på ville kräkas!! Var nära på att ge upp efter två övningar men jag höll ut. Kände mig verkligen på topp idag men gjorde inte så bra ifrån mig pga att svettlukten tog bort fokuset lite. Men ändå gjorde jag så bra ifrån mig att jag får höja på en ryggövning nästa gång =) Känns så himla bra! Blir starkare och starkare för varje dag känns det som..

Idag när jag stod i en provhytt och kunde kolla på min kropp i helbild så såg jag att jag börjar få jäkligt snygg rygg =) En kroppsdel jag aldrig trodde jag skulle uppmärksamma men det är häftigt att se ens egen kropp svarvas fram med hjälp av hård träning =) Blir lika förvånad varje gång jag står och tränar och ser min midja, jag har en midja =) Löjligt för vissa men jag känner mig så himla kvinnlig helt plötsligt!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Va du ar duktig, blir lite peppad att ta ett pass i gymmet bakom ryggen. Just nu ar vi Daytona Beach och pa hotellet frinns ett stort gym och Spa.

Nu nar vi bilat sa har traning blitvit lite forsakad, Vi harbilat runt 200 mil hittils.

De forsta dagarna PW;:ade vi p[ stranden ca 7000 steg. Den mest underbara PW:n, synd att man inte har det sa hemma.

Kramar

2011-05-06 @ 01:58:40
URL: http://mittlivsomsusanne.blogspot.com/
Postat av: Lôtten

Va skönt för dig att du känner dig så positiv ! Allt blir ju så mycket lättare !!



Och va häftigt att du känner dig kvinnlig igen, för mig är det en viktig känsla så jag förstår ditt rus !



Bra jobbat !!!

2011-05-06 @ 08:25:33
URL: http://lottensplace.blogg.se/
Postat av: Västgötskan

Det är absolut inte löjligt att känna så! Klart som sjutton att du känna dig stolt över din "nya" kropp. Du är verkligen en inspiration. Älskar din blogg! :-)



Kram V

2011-05-06 @ 10:59:25
URL: http://rundarocksaenform.blogspot.com
Postat av: Pernillla

I min värld är det inte det minsta löjligt. Att gå ned i vikt är ju lite som att födas på nytt på nåt galet sätt ;)

2011-05-06 @ 12:05:04
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com
Postat av: Anonym

Åh va härligt med fin rygg! Själv väger jag 81 kg till 170 cm och har 2 valkar på min feta rygg...

2011-05-06 @ 17:07:41
Postat av: Bara Jag

Jag har sällan tid att läsa bloggar numer, saknar det och vill trots allt önska dig och de dina en trevlig helg! Du gör det verkligen jättebra - hoppas verkligen att du är stolt över dig själv!!

2011-05-06 @ 17:13:41
URL: http://blogg.rhode.se

Kommentera här:

Namn:
Välkommen åter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0