förkylning

har varit småförkyld ett tag eller rättare sagt, det har inte velat bryta ut!! haft ont i halsen lite sådär varannan dag.. kört lätt träning de få ggr jag vågat träna men förra veckan fick jag nog och drämde av ett rejält pass. Och nog blev jag sjuk, vaknade kass på fredagen och var dålig hela dagen, helgen kände jag jag mig bra fram till söndag kväll då jag blev febrig och nu har jag legat sjuk hemma hela veckan :(

jag blir alltid galet hungrig och sötsugen när jag är sjuk hatar det! hur är ni när ni är sjuka?

saknar spinning något galet, måste börja på det snarast! gå in i sig själv och cykla benen av sig :)




Kommentarer
Postat av: Carro

Jag äter för att jg blir så uttråkad och därmed hungrig

2013-12-21 @ 22:24:54
Postat av: Erica

Hoppas du mår bättre snart! <3
Jag har inte tänkt på om jag blir mer sötsugen då jag är sjuk. Lite kanske. Men i så fall typ för att man "ska" bli lite bortskämt då man är sjuk och få typ "sjukgodis" eller nåt. :p

2013-12-22 @ 13:57:20
URL: http://faithhopelove.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Välkommen åter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0