Energigivare

Det finns en liten pojke som funnits i mitt liv sedan i januari, snart åtta månader gammal. Han ger mig så ofantligt mycket energi. Sedan han föddes så har jag inte tänkt lika mycket på barn som tidigare. Jag har nu någonstans att lägga en del av den kärlek jag haft att ge till ett barn. Tänk att man kan älska ett barn som inte ens är sitt eget så mycket? Ofattbart fantastiskt =) Han är en busig, glad och gosig liten kille. Verkar som om han känner sig trygg med mig för varje gång vi är där får jag honom att somna hos mig och han ligger gärna och myser långa stunder i famnen ♥ Tack J och P för att jag får ta del av er lille T! ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

T tycker det är mysigt att vara i din famn och leka med dig och M.M. Ses snart igen fina ni!
*kram*

2013-09-21 @ 22:15:02
Postat av: Maria

Jag vet precis vad du menar. Lilltösen ger mig exakt samma energi :-) Kram

2013-09-21 @ 22:50:24
URL: http://encellsamblogg.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Välkommen åter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0