Bloggknytis

Igår hade jag bloggknytis igen hemma hos mig. Var en hel del som tackat ja till att komma dock så satte sjukdomar stopp för många av mina gäster, slutade med att vi var tre stycken. Tråkigt att ni inte kunde komma ♥ Men vi som träffades hade trevligt! Tommy var här ca 1 timme, så himla mysigt att du orkade komma en stund! Wiveca och jag hann prata och lära känna varandra mycket, hon är verkligen en fantastiskt mysig och ödmjuk tjej. 
 
 
Vi åt slabbade med tacos (besparar er dem bilderna ;)), snackade om allt från himmel och jord, drack kaffe och åt gooooooda maränger som Wiveca bakat =) 
 
Ovanför ser ni fina växter/blommor jag fick från gästerna =) (Hjälp hur sköter man ett bonzai?)
 
Även om vi inte blev så många så är jag nöjd med kvällen.
 
Skämde bort mina gäster med en liten goodiebag som jag lyckats få ihop =)
 
 

Tygkasse och rabatt på kläder Daniel´s T-shirts and Clothing
Badbomd, massagekaka, hand och hudlotion, tygkasse Lush Malmö
Nyckelring "tussle" Buy Hope
Mössa Made by Trolltoka
Tuggummi ColdZyme
Rabatt på smycke Pia Wagner
1 timme träning Tilling Träning
Rabatt på 1 timme limousine Elite Limousine 
Värdecheck Valio
Hud och handkräm Weleda
Getraw Bar Raw Food House
Trosskydd Libresse

Finns en grej som skulle vara med i goodiebagen som jag inte hann få så det får ni se när det kommer hem till mig =) Kommer skicka det hem till gästerna.

Tack vänner för att ni kom ♥

 

Kommentarer
Postat av: Natalie

Så synd att jag inte kunde komma ♥
Så bra att ni hade det trevligt ♥
Kram Natalie

2014-04-06 @ 12:28:17
Postat av: Tommy

Tack för att jag fick komma den stunden jag kunde närvara och tack för fantastisk goodiebag vännen!

Och du, hoppas du lyckas med bonzai trädet.. Faktiskt lite sugen på köpa ett till mig själv med haha!

2014-04-06 @ 18:10:33
URL: http://tommytott.se

Kommentera här:

Namn:
Välkommen åter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0