Springer

Det är så jävla (ursäkta språket) skönt att kunna springa på träningen, som jag saknat det. Förra gången fick jag ont i foten mot slutet så vågade inte riktigt fortsätta fullt ut. Men smärtan har inte stannat kvar, yey!! =) 
Dock begränsar dessa jäkla pollen mig så jag blir andfådd bara jag promenerar så idag var det jobbigt på passet men jag försökte hänga med så gott jag kunde och jag tyckte jag gjorde det ganska så bra iaf =)
 
Fick lite ångest på slutet när jag inte kunde springa mer för att mina luftrör var såå trånga, fick knappt någon luft. Då stod alla och väntade på mig, usch det var jobbigt. Fick pepp av Johan och Daniel, vilket kändes skönt. Men det var sjukt jobbigt mentalt för mig. Dock blir det ju så när man är sist, tyvärr. 
 
Är så glad att jag pressar mig själv såpass mycket som jag gör och att jag faktiskt klarar av ungefär samma som alla andra, fast jag är störst i gruppen. 
 
Idag fick vi en liten present, en shake, fettförbränningstabletter, proteinpulver och kalorifria nudlar från Fitnessguru. Jag valde en fin lila shake =)
 
 

Kommentarer
Postat av: En plats i solen

Kämpa på Emma! :)

2014-04-13 @ 22:30:31
URL: http://enplatsisolen.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

Tävla inte mot någon annan än dig själv! Alla tränar efter sin egna förmåga och sina egna förutsättningar. Du gör ditt bästa och ditt bästa kommer alltid att bli bättre ju mer du tillåter dig själv till att bli bättre. Fokusera på det du gör bra, du kämpar tills du knappt får luft! Du är stark som inte ger upp. Du följföljer det du har bestämt dig för, du gör det bra! Du ger inte upp! :) du inspirera genom dina handlingar. Hoppas din måndag blir fucking jävla awesome! :)

2014-04-14 @ 01:40:31
Postat av: Katia

Du är en kämpe! Heja dig! När man gör det bästa man kan efter egen förmåga så känns det ju skönt efteråt.

2014-04-15 @ 07:21:02
Postat av: ZtorZillen

Ville bara kolla in och säga tack för en bra blogg...den ger mig inspiration och orken att fortsätta!

2014-04-18 @ 17:24:54
URL: http://www.ztorzillen.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Välkommen åter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0