Bakslag

Då fick jag ett bakslag igen med ont i halsen och feber, börjar fundera om det är kroppens sätt att säga att jag behöver vila psykiskt. Skulle aldrig skrivit mitt senaste inlägg för det blev ju bakslag direkt! Orkar snart inte mer.. kommer aldrig riktigt tillbaka ordentligt till träningen innan något händer. Börjar bli så less på det! Mår ju så bra av det, men nu har jag tagit några dagar ledig för att bara vara och göra det jag känner för. Får se hur halsen mår imorgon om jag ska träna eller inte men ingen press. 

Även om jag är väldigt ledsen över att det blivit såhär så är jag glad att jag lyssnar på min kropps signaler. Just nu mår jag psykiskt som jag gjorde för ett år sedan innan jag gick in i min depression. Dit vill jag inte igen!! Nu ska jag ge mig tid för reflektion och inse vad det är i mitt liv som är i obalans. Först då kommer jag kunna gå vidare.. 
 
Känner mig så gnällig men den som tycker det behöver inte läsa min blogg. Detta är min terapeutiska sfär! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Miclis

Självklart måste man få gnälla av sig när det känns motigt...
Hoppas du snart känner dig pigg o redo för nya utmaningar ✊
Kram ❤️

2014-05-22 @ 23:01:33
URL: http://meramickis.blogspot.se
Postat av: katia

Det här är din blogg och ingen annans. Självklart måste man få ur sig skiten när allt bara känns just skit. Som vanligt hade jag önskat att jag funnits nära. Men om du någon gång bara känner för att skriva av dig lite och ha mig som brev/mail kompis så finns jag här för dig. Där du får skriva ner allt som känns jobbigt. Det är bara att skriva när du vill och hur ofta du vill. *kram*

2014-05-25 @ 12:46:47
Postat av: elin jansson

får sjukt bra insporation av dig! kämpa på! :)

2014-07-23 @ 14:57:48
URL: http://www.kaffemuppen.devote.se
Postat av: elin jansson

får sjukt bra insporation av dig! kämpa på! :)

2014-07-23 @ 14:57:50
URL: http://www.kaffemuppen.devote.se

Kommentera här:

Namn:
Välkommen åter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0