Allt och ingenting

Har försökt hitta motivation ett tag och det fungerar inte helt bra. Många olika faktorer har gjort att jag mår dåligt psykiskt och det har gjort att jag har tom fått fysiska symtom. Så försöker lyssna på kroppen och göra vad jag kan för att hitta balans mellan att slappna av och kämpa. 

Har insett att jag måste börja från med träningen och sakta. Börjat promenera men knät klarar inte det så bra så kan inte gå så mycket som jag skulle vilja.. mitt mål denna veckan är att iaf komma iväg till gymmet en dag. Känns surt att sätta såna små mål men nu är verkligheten som den är. Vill absolut inte springa in i den berömda och omtalade väggen!! 
 
Ska försöka att blogga minst en dag i veckan, mår bättre på ett sätt att blogga men på ett annat inte men det beror mycket på vilka som läser den. Även om min blogg alltid varit öppen så har jag liksom inte vetat vilka som läst den men nu vet jag det och det begränsar mig i mitt bloggande tror jag. Men jag skriver ju för mig själv så kanske det blir något enstaka dolt inlägg, ni som känner att ni vill läsa det får maila mig om lösen isf om ni känner er värda det ;) haha
 
Maten funkar inte helt optimalt, när jag är stressad så ökar min aptit och jag äter skitgrejer. Så ter sig mitt matberoende och min ätstörning.
 
Min dröm är att kroppen är i balans (eller någorlunda iaf) och att jag kan träna lika mycket som innan jag började må dåligt. Min dröm ska bli verklighet! 
 
Svammelinlägg som vanligt! Vet inte ens om någon läser min blogg längre men som sagt, skriver ju mest för mig själv även om det är kul med feedback =)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Klart att man läser. Jag direkt från Körbarakör. (Bloggen ligger på is)

Jag förstår dig fullt ut. Själv håller jag på att sakta ta mig upp ur en djup svacka. Jag har börjat träna.... liiiite. Men det räcker. Jag gör ju det iaf.

2015-02-16 @ 21:21:03
URL: http://mamselamsen.blogspot.com
Postat av: jessica

Hej igen !! Jag har saknat din blogg och dig så kul att du är tillbaka :) kram

2015-02-18 @ 20:45:29
Postat av: mickis

ÄVEN små mål är bra mål..
små steg är steg på rätt väg...
You can do it!
Kram

2015-02-19 @ 22:51:08
URL: http://meramickis.blogspot.se
Postat av: Annie

Ta det lugnt och lyssna på din kropp och ditt sinne. Sånt här går inte att skynda på, det måste få ta sin tid. Jag läser och kommer att stötta! Kram!

2015-02-26 @ 11:42:35
Postat av: DIY Tobbe » Kreativ kille i sina bästa år.

Hej där,

Jag har nu länkat alla bloggar i "Har du en blogg #5" och din blogg var en av dom. :) Tillsammans med inlägget så är där en tävling, en tävling om 3 fina priser. Så vill du vara med och tävla så kika in mitt senaste inlägg. :D

Kram!

2015-03-07 @ 15:27:17
URL: http://tobbees.com

Kommentera här:

Namn:
Välkommen åter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0