Bra val vs dåliga val

Inte alltid lätt att göra bra val när sinnet bråkar med en, försöker så gott jag kan men ibland orkar jag inte kämpa med att må bra och att äta rätt. För att jag ska orka äta rätt så måste jag må bra psykiskt, så där lägger jag all kraft just nu. Så bra val får bli en bonus att glädja över =)
 
Jag har de senaste dagarna mått bättre psykiskt även om det fortfarande är ganska tungt. De säger ju att det är utanför trygghetszonen som man växer och så är det verkligen, delade ett inlägg på min privata facebook tidigare i veckan som var ganska utelämnande. Var rädd för att folk skulle döma mig men jag fick så fin positiv respons. För mig var det viktigt att våga, jag växer genom att erkänna mina problem för andra. Det blir liksom ett steg närmre att jag erkänner även för mig själv. 
 
Har svårt att komma in i bloggandet igen, jag vill skriva men vet inte riktigt vad jag ska skriva. Vad vill ni läsa om? Kanske hjälper mig att börja skriva igen även om jag skriver för min egen del =)
 
Min blogg har varit nere 1,5 vecka ungefär för vissa, något vajsing med domänet men nu verkar den funka felfritt. Hojta gärna om ni märker några problem =) Ni verkar ju trots allt vara några som läser min blogg fortfarande =) 
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Kram

2015-03-08 @ 18:58:42
URL: http://blogg.loppi.se/fruwallen
Postat av: Katia

Jag vet att du har haft det jobbigt med jämna mellanrum. Något vi två diskuterat innan. Men kanske skriva av sig här när det är jobbigt bara för att få ner det på papper. Jag skriver på min blogg även om den är låst för alla andra att läsa. Men bara för att få skriva av mig som en privat dagbok. Och det är faktiskt skönt att få göra det. Jag känner att det hjälper mig en del dem dagar jag bara vill lägga mig ner i sängen och gråta och dra täcket över huvudet. Jag är inte redo att dela med mig det till andra men bara få skriva så känns det som att jag blir av med en del tyngd från hjärtat.

2015-03-09 @ 08:43:44
Postat av: mickis

Visst är det så att det är lättare att äta bra när man mår bra :-)
Hoppas du snart mår bättre :-)
Kram ❤

2015-03-09 @ 11:50:27
URL: http://meramickis.blogspot.se

Kommentera här:

Namn:
Välkommen åter!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0